Nazardeğmesin07

Rukiye kardeşimiz Allahın rahmetine kavuşmuş, onun için biz de FATİHA okuyalım.

  

" Eskiden derdim ki ; İnsanın başına gelebilecek en kötü şey, bir gün 'yapayalnız kalmasıdır'. Öğrendim ki !.. Hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey ; 'Yapayalnız hissetmesine neden olan insanlarla yaşamasıdır... HAYATTA İKİ ŞEYE GÜVENİYORUM;. Bir aynaya baktığımda GÖRDÜĞÜME. Bir de dua ederken GÖREMEDİĞİME.."

Benimde çok gıpta ettiğim profil yazısıdır.

Yukarıdaki resim en son yayınladığı işinden.

Rabbim cennet bahçelerindeki en güzel köşklerinden versin inşallah.

11 yorum:

  1. Çok üzüldüm Rukiye arkadaşıma ben bloğumu ilk açtığım zamanlarda yazıyordu daha sonra hasta olduğunu duydum yaşıda gençti zannedersem...
    Rabbim mekanını cennet eylesin..

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    Allah rahmet eylesin.Geride kalanlara sabır versin. İnsan ne diyeceğini bilemiyor. Yakında ben de eşimin kızkardeşini ve babasını kaybettim acının çok zor olduğunu biliyorum. Ama Allah'tan gelince sabır ediliyor.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. arkadaşımız zor bir hastalıkla savaşıyordu, hatırladığım kadarıyla.. mekanı cennet olsun.. Allah yakınlarına sabır versin...

    YanıtlaSil
  4. Davetsiz misafir diyordu. Misafiri aldı götürdü onu... evin temeli yıkıldı. :((
    Allah yavrularına bir daha böyle acı vermesin,

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmey eylesin.mekanı cennet olsun:(((((

    YanıtlaSil
  6. ALLAH rahmet etsin nurr içinde yatsın rukiyem hiçç aklımdan çıkmıyo senacım sana katılıyorum profili ne kadar içden onun yüreğini yansıtmış senin demen gibi evin temeli çöktü gitti ALLAH sabır versin eşine yavrularına.

    bu yıl bu 2.acı haber oğlumun arkadşının anneside vefat etti 2 ay önce çkk gençdi trafik kazasından onda çkkk yanmışdım şimdi rukiyem acımız tazeledi.

    YanıtlaSil
  7. :((((( mekanı cennet olsun Rabbim sevdiklerine sabırlar versin.

    YanıtlaSil
  8. Allah sevdiği kulunu etrafına da sevdirirmiş. Anne gittimi her şey çok zor, baba evin direği ama temelsiz direk ne yapsın. :(( Bir selalık vaktimiz var işte.
    Allahım gani gani rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  9. çok üzüldüm takip ettiğim bir arkadaştı uzun zamandırda göremiyordum blogda allah sevanlarine sabır versin mekanı cennetolsun inşallah

    YanıtlaSil
  10. tek kelimeyle şok oldum.Takip ettiğim bir arkadaştı nakışı görünce size ait herhalde bir bakayım dedim nazardeğmesin yazısınıda görüyorum ama kafam karıştı herhalde ona aait bir şeyi paylaşıyorsunuz sandım.Gerçekten yüzyüze tanımasamda çok tuhaf hissettim sanalda olsa yakın hisssediyor insan kendini netteki arkadaşlara demek ki. ne kadarda becerikliydi yaptığı işleri takipten zevk alıyordum.Şimdi hatırlıyorum bir kaç kez hastalığına dair bir şeyler okumuştum blogunda.Allahım mekanını cnnet eylesin özellikle eşine çocuklarına büyük sabırlar versin en çok onlar yıkılmıştır.Profilindeki o çocuklarıyla gülen resmi yokmu daha çok actıyor insanın canını.

    YanıtlaSil
  11. Biz eskiler, sanal da olsa biliyoruz birbirimizi... Ben de şok oldum. Geçen hafta, yazdığım mesaja cevap atmıyor, nasıldır acaba, diye düşünürsen, kara haberi geldi. :((

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails