Değişik Damat Havlusu

Damat Bohçası Havlusu Dantelli

Havlu gerçektende çok orjinal. Takım olsaydı çok çok daha güzel ve gösterişli olurdu tabii... Havlunun üzerinde pikolanarak süslenince böyle duran bir dantel, bohça ve seccadede nasıl dururdu, bir düşünmek lazım.


Eğer kızınız için örnek arıyorsanız, sizi yormayacak ve ilk bakışta dikkat çekecek bir takım örebilirsiniz. Dore, lame renklerdeki kumaşları tercih edebilir, müstakbel gelin hanımın isteğine göre değişik kumaşlarda kullanabilirsiniz. :)


Sitemle ilgilenemediğimden arkadaşlarım beni merak etmişler. Sitemi taşımaya çalışıyorum arkadaşlar. Hepinize tek tek uğruyorum ama yeni sitemde de ağırlayacağım inşallah. www.havludantel.com yeni adresim, hepinizi bekliyorum.

5 yorum:

  1. ellerin dert görmesin canım.Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. çok şık ve gösterişli bir çalışma... ellerine sağlık. gerçekten çeyizlerde ilk bakışta dikkat çekecek kadar güzel...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Emine hanım.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ellerine sağlık kullanacaklarada güle güle kullansınlar diyorum Boludan sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails