En Güzel Dantel Servis Takımı

Puantiyeli Dertsiz Masa Örtüsü Mor Runner Püsküllü
Bu takımın kumaşını da, dantelini de çok beğendim. Dertsiz kumaşın içerisindeki mor, lila ve gümüş puantiyeleri acayip cici görünüyor. Öğretmen kızım, saraylım çok zevkli ve zekidir. Çeyizlerini aceleye getirmeden yavaş, yavaş yaptırdı. Her bir parçasıyla bizzat kendi ilgilendi. Biliyor ki düğün telaşesi başladığı zaman "olsun da, nasıl olursa olsun tarzı konuşmalar olacak. Böyle azar azar olunca, ne kendi nasıl bittiğini anladı, ne de etrafındakiler.

Masa örtüsünün kenarlarını her zamanki gibi 4 cm den katlayarak, dantelin modeline uygun piko deseniyle pikoladım. Runner örtü için mor deri saten kumaş almış, runnerının kenarlarını 7cm'den dönerek beyaz floş iple örtüdeki örnekten yaptım. Masa örtüsünün köşelerine ve runnerın uçlarına boncuklu püsküllerden diktim.
Servis takımının peçeterinin kenarlarını da 4cm den çevirip, aynı piko deseniyle pikoladım. Köşe dantellerini de sardıktan sonra dantelin altında kalan kumaşı keserek çıkardım. Çeyizine özendiğin gibi misafirlerine de özenirsin inşallah saraylı kızım. GÜLE GÜLE KULLAN...

2 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK ŞIK VE GÜZEL OLMUŞ BAYILDIMMMMM

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, ben de çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails