Dertsiz Mutfak Masa Örtüsü

Dertsiz Kumaştan Pikolu Masası Örtüsü Modelleri 

Dertsizlerin modellerini o kadar çok geliştirdiler ki, hangisini seçsem diye zorlanıyorsunuz.  Kumaşı kendi mutfaklarının rengine uyun olan fıstık yeşili, elips desenli bir model beğenmişler. Mutfak masasını ölçüp, örtünün enini 120 cm istediler. Ben de kumaşın eninden alarak, böyle bir örtü diktim ve pikoladım. Salondaki masama serip fotoğrafını çektim ama tam da benim masama göre olmuş. Güle, güle, güzel günlerde kullansınlar.  İşimi çok seviyor ve özenerek çalışıyorum.

4 yorum:

  1. Maşaallah...Kaç masa örtüsü diktin sayısını hatırlamıyorum.Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  2. Ben de hatırlamıyorum zaten. Allah herkese hatırlayamayacağı kadar çok versin inşallah. :)

    YanıtlaSil
  3. Ziyaretiniz ve iyi dilekleriniz için teşekkürler. Ben de bu sene mefruşat kursuna başladım, bakalım şöyle masa örtüleri filan dikebilecek miyim? Buradakiler de güzel çalışmalar. Allah iyi işler, hayırlı kazançlar versin inşaallah.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim. Dikersiniz tabi. :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails