Havlu Dateli Resimli

Süper Havlu Kenarı Modelleri
Örnek zor, örmeside zor ama sonuç mükemmel. Havlunun piko yapılabilecek boş kısımları dardı ama bu örnek düz olmamalıydı. :) Ben de böyle şekilli çalıştım. Örneği o kadar çok beğendim ki gözümü karartıp kızlarıma birer tane örmek istiyorum. Dantelde eli sıkı olanlar bir numara kalın tığ kullanmalı, eli bol olanlarsa bir numara küçük. Bu pratik bilgi benim çok işime yaradı, özellikle sıkı olması sorunu yaşayanlara öneririm, ördüğünüz danteller şahane olacaktır.
Pikosunu sahibinin isteği üzerine sarı yaptım. Dantelin içerisindeki tüm renklerden havludada olmasını istedi, titizin hali başka oluyor canım. :)

8 yorum:

  1. harika olmuş, dantel çok güzel zaten bundan çarşaf yapsakmı acaba?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Kelebek. :)

    Gelinsepeti arkadaşım bayağı cesur ve sabırlısın herhalde. :) Maşallah.

    YanıtlaSil
  3. saraylı kız25 Ekim 2010 07:10

    çoook güzel... zaten tarzımı biliyorsun ... ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. OI, MUITO LINDO ESSE PANO.
    PARABÉNS!
    ABRAÇOS,
    MARLI

    YanıtlaSil
  5. Olá....
    Super lindo.....muito lindo!!!!
    Parabéns...Abraços.
    Ivete.

    YanıtlaSil
  6. estou aqui babando!!!!!! voce é uma FADAAAAAA são peças lindas, delicadas se eu pudesse ia te pedir umas aulas,DEUS te abençoe pessoa linda

    YanıtlaSil
  7. Harika olmus ,yapan ellerinis dert görmesin.Ziyaretinis icin tesekkür ederim,herzaman beklerim...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails