Sade Kaneviçe Örnekleri

Kaneviçeli Nevresim Takımı Örnekleri
Lila akfil kumaş üzerine kaneviçe renklendirme olarak çalışıldı. Genelde kaneviçeler direk kumaş üzerine aplike edilir, bazen de (enteresan olsun diye ) iki renkle çalışılır. Bu takım hem sade kaneviçeyle hem de iki taraftan da düz istendi. Kaneviçesi de cici bici bir örnek. Bildiğiniz kaneviçe işleyen var mı bilmem ama ben en son kendi annemi biliyorum. Yaşımı hatırlamıyorum bile :)
Kaneviçeler anneden, anneanneden kalma oluyor ama kıyılmayacak kadar da güzel oluyor. :) Güzel değerlendirmek lazım...

4 yorum:

  1. canım çok güzel yapılmış hala ceyizine kanaviçe yapanlar vardır canım gelenekselleşmiş işlerden uzak kalınmıyor çoğu yerde.

    CAnım bir önerim olacak blogun fotoğrafları daha büyük yüklesen böyle reklam ve yazılar içinde ön planda olmuyor.
    yükleme anında büyütme seçenekleri var kullanabilirsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ♥ Olá, amiga!
    Conheci seu cantinho... amei mesmo!!!♥♥
    Seus trabalhos são delicados e muito, muito belos!...♥
    Você é muito talentosa.
    Boa semana!♥
    Beijinhos.
    ♥Itabira
    Brasil♥♥

    YanıtlaSil
  3. geleneksel el sanatımız herzamanki gibi modernleşmiş:) bu arada senoşun durumu ne oldu

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerine sağlık aynı örtüden benimde var. ben kanaviçe yapmayı severim vede çok yapmıştım çeyiz hazırlıkları olarak

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails