Promosyon Seccade

Nakışlı Seccade Modelleri
Seccadeyi deri satene renklendirme yaparak çalıştım. Piko işine ilk başladığım zaman, komşumun "değerlendirirsin" diyerek, kesilen tülünden kalan parçasını sonunda değerlendirdim. Tülün üzerindeki gülleri böyle seccadeye aplike ettim. Böyle çalışmayı seviyorum, özgün ve ağır oldu.
Gelelim promosyon tarafına... Kendi yaptıklarımı tanıtmak için, böyle bir şeyler yapayım dedim :) Yani, masa örtüsü alır gibi seccadelerime sahip olabilirsiniz.
Seccadelerim, deri saten, renklendirmeli, pikolu, kpitonesi yapılmış ve astarlanmış şekildedir.. Astarı naylon kumaş olmadığından, namaz kılarken toplanmıyor veya kaymıyor.
Seccademi beğendiyseniz, 1001maharet@gmail.com adresimden bana ulaşabilirsiniz.

3 yorum:

  1. canım ellerine sağlık benimde canım zübeyde'm böyle güllü bir tülünü dün getirdi bana bakalım ben nerde nezaman değerlendireceğim:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalım :) Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım güzelo olmuş

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails