Linens Nevresim

Nevresim Danteli - linens lace
Fıstık yeşilidanteli, yine aynı renkteki akfil kumaşa, beyaz akfille renklendirme yaparak çalışılmış bir nevresim takımı. Bu takım düz kumaşla çalışıldı ama nevresimliğini desenli olarak da dikebilirsiniz. Bence daha şık oluyor. Piko ipi sahibinin isteğiyle koyu yeşil oldu. Hiç de fena olmadı. Akfil, dokuma sıklığı ve yumuşaklığıyla nevresimlerde vazgeçilmez kumaştır. Ütülerken de farkını anlarsınız. Çok güzel bir takım. Allah bahtlarını da güzel eylesin inşAllah...

4 yorum:

  1. Canım
    ne çok nervesim işliyorsun öyle maşallah sana nazar değmesin canım ellerine sağlık.......
    Bu aralar yeni bir havlu işi çıkmış ondanda yapmanı tavsiye ederim pullarla boncuklarla işliyorlar gerçi pek kuullanışlı değil ama ceyizde güzel olur en azından bir tane ben de yapacağım yakında :))
    Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun. Ben piko yapıyorum, danteller maharetli hanımlardan. :)
    Havluya gelip bakarım, fırsatım olursa da yaparım tabi...
    Kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
  3. canım. piko işlerini çok güzel çalışmışsın.seyrederken zevk alıyorum.ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  4. Ben de güzel yorumlarınızı okuyunca çok mutlu oluyorum. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails