Yazılı Havlu Kenarı

Google Reklamları

Sen ve Ben Yazılı Havlu Kenarı
Bu havlu da saraylımın. Çok kokoş çok, dillere destan olacak bir çeyizi var ve hepsini kendi hazırladı. Sizin oralarda böyle bir kız var mı? Ben bir kişi daha duymadım ki çeyizini kendisi hazırlasın ama en ince ayrıntısına kadar da düşünsün. MaşAllah, maşAllah!!!
Kuşlar işleyip "SEN VE BEN" işlemişler. Kimileri yazıları sevmez, kimileri de akrabalarına, üzerlerinde "CANIM HALAM", "CANIM YENGEM", "CANIM ANNEM" gibi nakışlar olan havlular alırlar. Zevk ne denebilir ki? İkisine de saygı duyuyoruz... :)

15 yorum:

  1. canım bir arada seni seviyorum yazılanlar vardı. kızımızın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel değişik bir çalışma

    YanıtlaSil
  3. çoook beğndim ellerine sağlık sen zaten benim zevkimin şifresini kırmışsın :)

    YanıtlaSil
  4. Örgüçantamcım hemen düzeltiyorum yanlışımı, saol yine hata yaparsam düzelt, çok sevinirim...

    Gönül cüm teşekkür ederim.

    Saraylı kızım, aramadın ne yaptın, hayırlı haberler var inşAllah.

    YanıtlaSil
  5. Dear Pérolas do Crochet e Biel, Thank you. :)

    YanıtlaSil
  6. φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata), Σας ευχαριστώ, φίλε μου ...

    YanıtlaSil
  7. henüz bir haber yok bu hafta içerisinde açıklanacak ama hangi gün bilmiyorum osym başkanının açıklamasını bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  8. Hayırlısı canım, gönlüne göre bir yere atanırsın inşAllah. :)

    YanıtlaSil
  9. ayyyy yarın açıklanacakmış saat 2 de şimdiden çok heyecanlandım...

    YanıtlaSil
  10. Hadi bakalım dualarımız seninle, inşAllah hayırlı haber alacağız.

    YanıtlaSil
  11. yaa bende isim yazmak istiyorum ama nasıl yazarım

    YanıtlaSil
  12. Adını ltfetmeyen arkadaşım,
    kareli deftere istediğin ismi kutucukları kullanarak, harflerin arasına da en az bir sıra kutucuk boşluk vereceksin. Her kutuyu danteldeki kutucuk olarak düşünerek ucuna da istediğin şekli verip öreceksin.
    Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  13. Harfleri burada gördüğün gibi kareli deftere işaretleyip örebilirsin.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails