Runner ve Spor Örtü

Masa Şalı ve Dertsiz Örtü
Sevgili Saraylım biliyorum en çok bu örtünü ve runnerını merak ediyorsun. Seni daha fazla merakta bırakmayayım. İşte çok beğenerek aldığın dertsiz masa takımın. Umarım çok beğenirsin. Eli açıksındır bilirim ama sen bu takımı iyi sakla, hemen talibi çıkıyor... Sonra sana kumaş bulamıyorum. :)Dertsiz kumaşlardan olan lame ve deri saten kumaş kullanarak hazırladım. Kimileri çiçekleri, desenleri sevmez de, böyle spor şekillerden hoşlanır. Dertsiz kumaşlarda da diğer kumaşlarda olduğu gibi çok zengin desen alternatifiniz var. İllaki zevkinize uygun bir örtünüz olabilir.
Ziyafet masası için tasarlanan bu takımın hem masa şalında hem de masa örtüsünde sarmaşık piko deseni uyguladım. Şalın uçlarına siyah boncuklu püsküller diktim.
Sevgili ÖRGÜ ÇANTAM arkadaşım "masa şalı diyelim" dedi. Ben de beğendim. Zaten şala da benzemiyor mu? Runner-Koşucu hiç alakasız ya... Yalnız telif hakkı istiyor. Onu nasıl hallederiz bilmem :)

15 yorum:

  1. Çok şık olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. karabidikim cım çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. waaaawwwwww çook güzel sen saraylı kızını hakikaten çok iyi tanıyorsun...:) bir aksilik olmazsa yarın yanına geleceğim

    YanıtlaSil
  4. salonuna da yakışmış bence kendine de böyle bir tane yap...

    YanıtlaSil
  5. çok şık olmuş arkadaşım eline sağlık zaten butun işlerin harika boyle bir takımı ne kadar yapıyorsunuz birdesize birşey sormak istiyorum kızımın perdelerinden kalan buyukce bir paca hani su orme tüllerden var ben onu değerlendirmek istiyorum sizce ne yapılabilir ben salon takımı ,masa ortusu runner gibi duşunuyorum tabi satenle birlikte perdede kalan çok guzel kumaş siz boyle bi takımı ne kadara yaparsnız kumaş yollansa size ne dersiniz bir fikir soylermısınız

    YanıtlaSil
  6. oyyyy benim arkadaşım ,Seninde beğenip bu adı kullanman beni çok mutlu eder. telif işin şakasıydı:)))))))
    Gönlünün güzelliğiyle ödenmiş sayalım:)))
    renge bayıldım çok şık duruyor.ellerine sağlık süper bir uyum olmuş,üzerinde afiyetle yenecek bereketli sofralar kurulsun inş.

    YanıtlaSil
  7. Saraylı kızımı tanırım tabi, yaşın kaç senin :) yarı yaşını bilirim :)

    Aslında haklısın Ayşecim kendime de yapabilirim.

    YanıtlaSil
  8. Örenanne cim, fikir vermek isterim tabi ama danteli ve kumaşı görmem lazım. Resmini ve boyutlarını mail atarsanız bana, neler olur diye yazabilirim.

    YanıtlaSil
  9. Örgüçantam arkadaşım fikrinin ve esprinin yazımda yer almasını istedim. Yine güzel fikiirlerini bekliyorum. Benim için çok değerliler :) Hoşçakal...

    YanıtlaSil
  10. SELAM MAİL ATAYIM DEDİM AMA GOREMEDİM MAİL ADRESİNİ

    YanıtlaSil
  11. 1001maharet@gmail.com

    silmişiz, yeniden yazalım :)

    YanıtlaSil
  12. saraylı kızın diğer adı leylaaa... dertsizi orada unutmuşum ... bu arada sarıyı özgüre sattım...

    YanıtlaSil
  13. Leyla cım :) bende, peçeteler için özellikle bıraktın sandım. Geç kalmışın sat sat :) kaçıncı dakişkasında gitti. :)

    YanıtlaSil
  14. :) daha güzellerini alırım...

    YanıtlaSil
  15. İçine mi sinmemişti yoksa :)Al al!!!

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails