Gelin Çeyizine Pike Takımı

Çeyizlik Pullu Pike Takımı
Sevgili kuzenim Elif'in çeyizi için hazırladığım mor, pullu pike takımı, görenleri hayran bırakacak kadar güzel oldu. 10,10,2010 tarihinde düğünü olacak inşAllah.
Allah mesut, bahtiyar etsin. İki beyaz arasında, sağlıcakla inşAllah.
Pikeyi nasıl istediklerini uzun uzun anlattı halam, arda Elif de müdahil oldu, hemen kaçtı :) İçeride gelin bohçası için misafirler bekleniyor. O telaşe içinde bir de pike nasıl olsun muhabbeti, siz düşünün artık :)
Halam: Mor olsun, acı mor değil ama annenin eşarbındakinden... :)
_ olur...
Elif: Dantelin şekliyle aynı olsun.
_olur...
Halam: Piko deseni şöyle dolgulu olanlardan olsun. :)
_tamam...Ama onlar çarşaf ve yastıklarını mor kumaşın üserine renklendirme yapmadn pikolamamı istemişlerdi. Ben Elif'ciğime kıyamadım. Bu da ablasından jest olsun. Köşe kestim ve renklendirerek çalıştım. Yastık dantelleri yaklaşık 30cm olduğundan, ortadaki yalın halini beğenmeyip yanlarına beyazla tekrar renklendirme yaptım. Halam da pikocudur, anlar...
İşim için yorum bekliyorum halacığım... :)
Beğendin mi Elif ?

1 yorum:

  1. saraylı kız21 Nisan 2011 01:48

    bu pike tk bayılıyorum :) çok güzel güle güle kullansın ...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails