Dantelli Saten Çarşaf

Pikolu Saten Çarşaf Örnekleri
Bu takımı kuzenim Elif için hazırlıyorum. İki ay sonra düğünü var. Biz Artvin / Borçka'lıyız, adetlerimizde, damat tarafı bohça getirdiğinde, kız evinde büyüklerle birlikte bohça görme yapılır. Bohçalar kırmızı kurdelelerle süslenip getirilir ve bohçaları da, annesi-babası / kayınvalidesi-kayınpederi kimin hayatta ve evliliği mutlu ise, dualarla, o açar. Ooo! ne kadar da yokuş demeyin, kına gecesinde kınayı da aynı özelliklerdeki bir akrabası karar. Bu arada bohçaları ben açtım, bakalım kına kime kısmet olacak :)
Halamda ikram, sohbet, bohça derken bu fasılı da bitirmiş olduk. Hayırlı olsun. Hazır bendeniz İzmit'ten Bostancı/Alemdağ'a gitmişken Elif'in dantelleri verildi ve istekler sıralandı.
Onlar benden düz istediler ama ben kuzenime kıyamadım. Mor çarşafına böyle bir renklendirme yaparak süsledim. Köşe kestim ve ikili bir piko deseniyle pikoladım.
Saten takımlar çok gösterişliler ama herkesin kullanacağı cinsten örtü değiller malesef. Rahat uyuyacağım derseniz pamuklu tercih etmelisiniz. Patiska, akfil veya poplin kumaşlar mesela, ama ben kendimi prenses gibi hissedeceğim diyorsanız o zaman buyurun saten çarşaf :)

6 yorum:

  1. evet ya görüntü güzelligini yada rahatligini sececegiz ikisi bi arada yokmu :D tsklr hos olmus ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. Var tabi... Aynı cins kumaşları kullanmayı tercih etsem de, isteğe göre renklendirmesini saten, çarşafı akfil de yapıyorum. Öyle de güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. canım çeyizde en sevdiğim renklerden biri bu süper bir çalışma olmuş çok şık duruyor. sağlık ve huzurla kullanılsın inş. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler, ben de çok beğenerek çalıştım.

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş olmuş.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Şanslı cım :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails