Damat Bohçası Danteli

Köşe Uç Bohça Danteli
Kardeşciğim komşusu için örmüş. Köşe dantelinin ortasına kocaman güller, kenarlarına da sıralı çiçekler olarak tasarlanmış olan bohça dantelinin, kenar dantellerinde ise sıralı çiçeklerin aynısından devam etmiş. Merdiven tarafı piko yaparken beni zikire bağlasa da, bohçalara böylesi yakışıyor. :)
Eskiden sadece kızlara çeyiz hazırlamak için uğraşılırdı ama artık damat anneleri de çeyiz hazırlıyor. E hazırlasınlar tabi, "Gavura mal kaçmaz" yine onlara. :) Bir de şöyle bir durum var, erkek evladı olan anneler, dantelleri, ince işleri, cicileri daha çok seviyorlar sanki... Düşüncemin ne kadarına katılırsınız bilmem ama, ben böyle gözlemliyorum. Biz kız anneleri, zaten incik boncuğun içinde olduğumuzdan böyle şeyler sıradanlaşıyor mu ne? Hem kızı, hem oğlu olanlar daha normal oluyor bu durumda, benim tezime göre :) Ordinalyus Profesör ben...Dantel sahibinin de iki oğlu varmış. Bu örülen dantel de büyük oğluna. Gördüğünüz gibi "müstakbel kayınvalide" kendi yapmasa bile yaptırarak, ince eliyor... :)

2 yorum:

  1. Hello!!!
    I loved your embroidery work!!! Very nice:)
    Have a good week!!
    Silvana

    YanıtlaSil
  2. Thank you Silvana. Good week... :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails