Çeyizlik Peçete Danteli

Güzel Peçete Danteli Örnekleri
Pembiş pembiş örülmüş küçük bir köşe danteli. Görüldüğü üzere üzerinde dolgulu "X" ler var. Hanımlarımız aslında dantel işini sürekli geliştiriyorlar. Zaten "iki günü aynı olan ziyanda" değilmidir. Bu küçük köşe dantellerini uçlarından birleştirirseniz, merdiven dantel olur ve harika mutfak takımı yapılır ya da üzerine bir bant geçersiniz havlu kenarı bile olur mesela. Tığ işinin erbabı olan hanımlar, daha neler çıkartırlar... :)
Tabi bir de böyle bir danteli takım haline getirmek var. Kumaşı hazırlamak ayrı dert, sarmak ayrı. Pikosundan bahsetmiyorum bile. Ama piko yapmayı çok seviyorum o ayrı tabii :) Bu yazdıklarımı da "makine dikiyor, sen başında bekleyip zamanını kullanıyorsun" diyenler için yazdım.

6 yorum:

  1. eminim siz o maharetli ellerinizle bu güzel danteli şaheser yaparsınız ..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  2. assalammualaikum wr wb.
    terimakasih kunjungannya di S.A
    marhaban ya ramadhan

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim kelebek cim, iltifat kabul ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Allah memberkati NURA, aku mengikuti anda. Anda mendapatkan suci Ramadhan.

    YanıtlaSil
  5. terimakasih
    Allah memberkati juga
    saya juga menjadi follower blog bagus ini

    YanıtlaSil
  6. canım bu örneği bir havluda görmüştüm köşeli yerleştirmişlerdi bu rengide hoş olmuş.

    ayrıca makine yapıyor sen seyrediyorsun diyenlere, seyrederek üretsinler bizde görelim diyorum .
    tırtıl da çok şeker olmuş ellerine sağlık sevgiler canım

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails