Beş Dakikada Masa Örtüsü

Biyeli Dertsiz Masa Örtüsü
Kenarda kalmış, mutfak masama kadar dertsiz kumaş vardı. Herkese masalarınızı süsleyin diyen benim iki masa örtüm olsun olur mu? Terzi kendi söküğünü dikemez olmasın dedim ve bir tane daha şip şak masa örtüsü diktim. Beyaz üzerine lila baklava dilimleri var. Geniş olmadığı için köşe çeviremedim ama biyeli biye diktim. Hem çok kısa sürdü, hem de ötekilerden değişik oldu. Hep pikolu olacak değil ya, bir de böyle olsun, kumaş değerlensin.
Dertsizler çok kullanışlı ama bir iki taneyle de olmuyor. Kolay kirletiyoruz ama çamaşır biriksin diye de bekliyoruz. O yüzden de yedeğimiz olsun iyi oluyor. :)

5 yorum:

  1. bu dertsizler tam benlikk..zira 1 kullanımda örtü hep yıkamaya gidiyor:)

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık hızlı biten işleri severim.

    YanıtlaSil
  3. merhaba çok gösterişli vede kullanışlı emeğinize sağlık paylaşımlarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Çiçek cim...

    YanıtlaSil
  5. paylaşımınız için teşekkür ederim çok güzel olmuş

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails