Akfil Bebek Yastığı

Renklendirmeli Bebek Yastıkları
Bizim burada bebek doğmadan yapılan hazırlıklara ek olarak, babaanne ve anneannesi de çeyiz hazırlar. Evet bebek çeyizi, komik gelebilir ama burda böyle diyorlar. Büyükler de çok harika şeyler hazırlıyorlar. Hatta böyle hazırlık yapanlar Teyzeler ve halalara kadar da taşabiliyor. Cümbür cemaat bebek için hazırlanıyor yani. Ne kadar da ince düşünce değil mi?
Akfil kumaştan diktiğim bebek yastığını, beyazla renklendirip gipür sardım. Kalp desenlerle de pikoladım. Akfil kumaşın dokuması daha sıktır, daha kolay ütülenir. Pamuklu olduğu için de bebeğinizi terletmez.
Bir de bebeğin yastığına bakın gelin yastığından ne farkı var. Süslü cicili bicili bir şey oldu. Bu yastık da hediye gitti. Ben keyifle dikiyorum, onlar da güzel günlerde kullansınlar inşAllah.

4 yorum:

  1. Canım merhabalar;sana iş yerimdeki bilgisayardan yorum yazamıyorum şu an evdeyim ve yazıyorum...Yorum ayasralarını pop-up açılır pencere veya tam sayfa yapabilirsen yazabilirim,evde pek vaktim olmuyor yazmaya....Yoksa seni hep takip ediyorum trafikten görüyorsundur....Tüm işlerin çok munr-tazam ve zevkli işler ellerine sağlık iyi geceler...

    YanıtlaSil
  2. Ayarlara bakalım bir.Ben de seni takip ediyorum Tülin cim. Ayrıca maillerin için de teşekkür ederim. Hoşçakall...

    YanıtlaSil
  3. harika benim hiç bebek yastığım yok şimdi fark ettim

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler... Dikeriz aylin cim o kolay :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails