Peçete Danteli Örnekleri

Peçete Takımı Danteli Örneği
Köşe dantelinin örneğini sitemde görüp örmüş. Benim ördüğüme ilave olarak gümüş iple sık iğne dönüp, küçük çiçeklerle de süslemişler. Siz de beğendiğiniz örneklere böyle şık ilaveler yapabilir ve ya başka bir şeyler ekleyip değiştirebilirsiniz. Ben bu halini daha çok beğendim, ellerine sağlık.
Dantelleri akşam ma-aile otururken bir, iki örerek tamamlıyormuş. Çok becerikli maşaAllah. Otururken bile boş durmak gelmiyor içinden demekki :) Benim de iki kızım var, isterim ki; becerikli, eline iş yakışan, hanımefendi olsunlar...
Allah hepimizin evlatlarına uzun ömürler versin.

7 yorum:

  1. Hi! Thanks for your comment on my blog a while ago, I'm finally coming to return the favour. :) Do you really make all the stuff pictured here? Everything is so detailed and beautiful! I tried the Google translator to see if I could make out what you write, but haha! All I got was ridiculous rubbish, so I'm none the wiser. ;) Gorgeous stuff here anyway. Have a nice day!

    YanıtlaSil
  2. SA.Canım dantel işlerini çok severim el emeği çok güzel olmuş ellerine sağlık sevgiler...A.E.O

    YanıtlaSil
  3. Dear Eva, I love lace, love doing my job well. Comments When you translate words is ridiculous. So you're right. :) Goodbye!

    YanıtlaSil
  4. Ayfersultan cım, dantelleri daha çok sevmeye başladım, çok güzeller :) Güzel yorumun için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. harikasın canım kırk yıldır dantel örerim çok genç kızlara dantel ördüm hala yeni örneklerde gözüm takılıyor ellerine sağlık .iyi pazarlar..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails