Çiçekli Mor Havlu Danteli

Google Reklamları

Tığ İşi Havlu Danteli Örnekleri
Mor floş iple kafesleri örülüp kenarlarına fuşyayla sık iğne gidilmiş. Üzeri de fuşya güller ve yeşil yapraklarla süslenmiş. Kurdele boşluğu verip yine fuşyadan şerit örüp geçirmiş. Biraz havlusuyla eşleştirme sıkıntısı çektirebilecek bir kombinasyon ama zevk, böyle yakıştırmış böyle örmüş.
Bu aralar her gördüğüme, duyduğuma sinir olmaya başladım. Dantelleri banal buluyorlarmış global dünyanın sıradan insanları... Kendileri bütün gün televizyon yada bilgisayar başında saçma sapan bir sürü zaman harcayıp, "ayy ben uğraşamam" sözünü ne kolay söylüyorlar ve bunu da mağrifetten sayıyorlar. Dantellerle uğraşanlar sanki cahil, çeyiz yapanlarsa az okumuş.

Nasıl garip insanlar olduk "efendi" sözü anlamını nasıl yitirmiş, Ya Selam, bir az okumuş inşanlar "selam" yada "merhaba" diye selamlaşıp "hoşçakal"," görüşürüz", "kendine iyi bak" gibi sözlerle ayrılıyor, az bir kısım "Selamun Aleykum" le karşılayıp, "Allaha ısmarladık" diye ayrılıyor. Kim olduğumuzu unutuyormuyuz ne? Çocuklarımızı nasıl görmek istiyoruz.
"Eskiden kitap ağzıyla konuşuyor" denilirdi. Şimdi "dizi ağzıyla konuşuyor" mu diyeceğiz, bilmiyorum.

2 yorum:

  1. Annem havlular bir birinden harika hangisine bakayım şaşırdım emeğine sağlık canım ..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun. Beğendiğinize çok sevindim.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails