Bebek Yastığı Süslemesi

Gipürlü Bebek Yastığı Örnekleri
Ben deniz HIZIR ACİL PİKOCU olarak İzmit'te görev yapmaktayım. :) Komşularım acil hediye ihtiyaçlarında bilirler ki bende mutlaka birşeyler vardır. Kimi de böyle adetler gereği bebek hediyelerini bir buçuk saat gibi kısa bir zamanda hazırlamamı, hesapta olmayan bebek ziyareti olduğu söylerler. Hzır acil pikocunuz ben de, dikerim işte...
Komşumuz Konyalı Fatma ablanın torunu için diktiğim yastık, bebek erkek olduğu için mavi, güzel bir hediye olması için de gipürlü ve renklendirmeli. Güle güle güzel günlerde kullansınlar. Güzelliklerle büyütsünler paşalarını inşAllah. :)

2 yorum:

  1. meraba.nasılsınız.güzel yorumunuz için çok teşekkürler.bende iğne oyalarını çok seviyorum.hayranıyım diyebilirim.bende sizin sitenizi takip ederim.çok güzel ve kaliteli yayınlarınız var.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. tekrar meraba.
    http://havlu-dantel.blogspot.com/ linkli sitede sizinmiş geç farkettim.o sitenizde benim linklerimi eklemişsiniz.bende ekledim.

    http://pikolar.blogspot.com sitenede sitelerimi eklerseniz bende eklerim.görüşmek üzere.:) :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails