Tülbent Oyası Örnekleri

Google Reklamları

Oyalı Yazma Örnekleri
Tülbentler çeyizlerin rengarenk çiçekleridir. En çok da tülbent verilir kızlara, başlarının açık ve ya kapalı olması tülbent sayısını çok da değiştirmez. Eskiden pamuklu yemeniler vardı, hala bir yerlerde vardır ama yerini sentetik tülbentlere bıraktı. Örnek olarak yayımladığım tülbent de sentetik. Bu tülbentlerin iyi tarafı kırışmaması ve renklerinin canlı olması, kötü tarafı ise, bonesiz kullanılmaması ve terletmesi. Tığ işi oya örneği arayanlara...

10 yorum:

  1. ÇOK HOŞ BENİMDE Bİ SÜRÜ ANNEM YAPMIŞ

    YanıtlaSil
  2. Işıl cım, anneciğine sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  3. cok güzelmis yapmayi deneyecegim tsklr

    YanıtlaSil
  4. ben pamuklu olan tülbentleri seviyorum ..örnekte güzelmiş ..

    YanıtlaSil
  5. ewt özellikle evde pamuklu tercih etmek lazım :)Kelebek cim

    YanıtlaSil
  6. doğrusu 2010 da güzel oya yayınlaman güzel ... insanlara unutulmakta olan geleneğimizi hatırlatıyorsun. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. geleneksel oya sentetik tülbentle uyumlu olmuş..çoook güzel ellerine sağlık güle güle kullan ...

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim, ben de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  9. ablacigim bu örnegi örmek istedim ama cikaramadim resimli olarak anlatabilirmisin?

    YanıtlaSil
  10. Lale'ciğim ben örmedim ki canım, piko sayfasında örnek olsun istedim.
    Çok yoğunum ama anlatmamı istersen ceyizciabla@yahoo.com mail adresim, görüşelim. :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails