Puantiyeli Robadan Elbise

Kız Çocuklarına Balon Etekli Elbise Modeli
Puantiyeler ne kadar da yakışır çocuklara. Kızlarım için aldığım beyaz puantiyeli kırmızı pamuklu kumaştan, ikisine de elbise dikeceğim. Kızlarıma birşeyler dikmek benim hayalimdi. Berninamla hem piko yapıyorum hem de istediğimi dikiyorum.
Yine kendi kendimin patronu olarak çalıştığım bir elbise, kollarını da karpuz kol gibi kesip büzerek diktim. Elbise robadan, beyaz olan kısmını kırmızı mı yoksa beyaz mı yapsam diye tereddüt etsem de, beyazın açacağına inandım ve böyleoldu. Eteğini benim hiç hoşlanmadığım bir model istedi, balon etek, kara kuzum ister de annesi dikmez mi? Sevmesem de gönlü olsun. ilk defa diktim ama çok güzel oldu. Fotoğrafını çekmek için çıkar kızım dedim ama, ısrar kıyamet çıkarttırdım. Çok beğenmiş :)
Büyük kızım Sena'm yaşına göre bayağı uzun, elbiseye bakıp da bu ne demeyin, anca karşıladı çocuğumu :)

11 yorum:

  1. Becerikli arkadaşım
    ellerine sağlık
    kızında güle güle giysin kızlara puantiyeli kumaşlar çok yakışır hele kırmızı :)
    Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim yıldız cım. Kızım esmer, beyaz ve kırmızı çok yakıştı cadıya... :)

    YanıtlaSil
  3. kırmızı beyaz çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. oyyy süper,
    benim de kızıma elbise dikesim daha doğrusu dikmeye kalkışasım var şu sıra :)

    YanıtlaSil
  5. Gönül cüm ben de kırmızı ve beyazı çok yakıştırırım,:)

    Tiryaki cim, bence hazır ilham gelmişken soğutmadan dik, kuzuna :)

    YanıtlaSil
  6. canım ellerine sağlık çok cici olmuş. puantiyeli kumaşlara bayılıyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık, canım kızın güzel günlerde giysin inş. Tabi benim kızım olmadığı için imreniyorumda biraz arkadaşım, tayinimiz değişmesse Malatya şu an bakalım hayırlısı sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. canım elbiseyi görünce çocukluğum gözlerimin önüne geldi hep puantiyeli karpuz kollu dikerdi rahmetli annem güle güle sağlıkla giysin kızın ..ellerine sağlık kızım..iyi pazarlar..

    YanıtlaSil
  9. sa.Canım ellerine sağlık prensesin güle,güle giyinsin sevgiler..A.E.O

    YanıtlaSil
  10. Zeynep cim hakkında hayırlısı olsun inşAllah canım.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails