Puantiyeli Kiloş Elbise

Kız Çocuklarına Cici Elbiseler
Kiloş eteği fiskos masası biçer gibi biçip kenarlarına biye diktim. Bir de böyle sıfır kollu üst yapıp arkasına da rahat giyebilmesi için dümeli parçalar yapıp, birleştirince böyle bir şey oldu :)
Küçük kızım Sıla'm için diktiğim elbiseyi, miniğim de çok beğendi. Henüz 3,5 yaşında ama Mevlana oluyorum ben diyor. Ablasına da "annem bana dönmeli elbise dikti, çok güzel" diyor. Küçücük şeylerle mutlu oluyorlar, ne kadar saf kalpleri var.
Kızlarım, canlarım...
Çocuklarımız...
Rabbimizden, nasıl güzel bir hediye, nasıl kıymetli bir emanettir değil mi?

3 yorum:

  1. sevgili sena çeyiz puantiye ye bayılırım bana her zaman romantik gelir çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. canım allah çocuklarımızın yokluğunu göstermesin onlarsız bir dünya düşünemiyorum ellerine sağlık elbisede çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Gönül cüm, puantiyeleri nostaljik bulsam da çok neşeli gelir bana :)

    Allah razı olsun, Allah hiçbir anneye evlat acısı göstermesin. Kızlarımın yokluğunu düşünemem bile...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails