Deri Aplikeli Klozet Takımı

Google Reklamları

En Güzel Peluş Banyo Takımı Modelleri
Kısa ve sık tüylü kaliteli bir peluş klozet takımı. Üzerine deri aplike yaptım. Deriyi peluşa sararak çalıştım. Aplikesinin modelini şablonsuz, el yordamıyla çizerek çalıştım. Çiçeğin ortasını ve taç yapraklarını içlerini oyup sardım be peluları aralıklardan çıkardım. Görenler hayran kaldı. kırık beyaz peluş üzerine siyah, üzeri simli deri kullandım.


Tamamı kendi dizaynım ve el işçiliğim olan, bu güzel takım, sahibini bekliyor. İstenilen boyut ve renklerde de yapabilirim.
Not:
Bu takımı satın almak isteyen burdan alabilir.

16 yorum:

  1. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. ellerin dert görmesin canım süper olmuş

    YanıtlaSil
  3. çoook güzell ellerine sağlık artık piko işlerini aştın.. deri ile mefruşat... güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. saraylı kızın1 Haziran 2010 04:57

    bence bu modeli altın sarısı lameile aplike zemin ise elyaflı kapitoneli hazır kumaşın üzerinde ve yanlarda da fırfır çılgınca güzel olurdu bence dene...

    YanıtlaSil
  5. yine çok güzel bir iş çıkarmışsın ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ahsen 58, Örgüçantam ve turkuaz25 arkadaşlarım, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. ayşe cim kendime yapmadım ki güzelim, çabucak sahiplensin inşAllah :)

    YanıtlaSil
  8. Saraylı kızın arkadaşım, fikrini bir denerim inşAllah. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. biede fiyatını bilseydik sahiplenmemiz daha kolay olurdu Senacığım ellerine sağlık ben hayran oldum renkler de Türkiye deki evimin renkleri süper olmuş

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim, fiyat yazmam uygun olur mu bir bakayım :)

    YanıtlaSil
  11. hayırlı geceler sevgiler arkadaşım

    YanıtlaSil
  12. Saraylı kızın, benim saraylı kızım mı? Allah iyiliğini versin. yazdım, çizdim bir de :)

    YanıtlaSil
  13. Hem kullanışlı hem çok şık ellerin dert görmesin ablacım :)

    YanıtlaSil
  14. Allah razı olsun, Kevser cim.

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails