Otel Yastıkları

Tatil İçin Yastık Takımı
          Aynen öyle, titiz hanımlar tatile giderse böyle yastıklarını da götürürlermiş. En azından komşu teyzem öyleymiş, ben de anlaşılacağı gibi şaşırdım :) Gerçi bendeniz hiç otelde kalmadığım için hassasiyetlerin neden olduğunu bilemiyorum. "Bütün nevresimi, pikeyi yanımda taşıyamam ama yeni yastıklarımı muhakkak götürürüm" diyor titiz teyzem. Bir tür takıntı da olbilir ama "Ben herkesin çamaşırının yıkandığı yerde yıkanan nevresimlerde uyuyamam" diye de kendince bir makul sebep bulmuş :)
         Bu ayın sonunda hac kuraları çekilecek, biz de çıkarsak kendime de bir kaç tane dikebilirrim aslında :) Etkilendim mi ne?
        Yastıkları Sarev eflatun ebruli kumaştan diktim. 4cm den çevirip pikoladım.

2 yorum:

  1. SA.Canım,RABBİM,nasip eder inşALLAH gidersiniz.. yastkların rengide pikosuda güzel olmuş sevgiler..A.E.O

    YanıtlaSil
  2. Aleyküm selam ve rahmetullahi ve berekatihu... Allah bütün mümin kardeşlerimize, bize de nasip etsin inşAllah.
    Çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails