Mavili Yatak Odası Danteli

Yatak odası Dantel Takımı
      Bakmadan yapılabilecek hoş bir örnek. Orta yuvarlağını geçtikten sonrası ise çok kolay. İsterseniz bandını da beyaz örebilirsiniz,  yada odanıza uygun başka bir renk tercih edebilirsiniz.
       Bir ara maviyi çok sevdiğimi düşündüğüm bir ara örülmüş bir takım. Halbuki  şimdi örtümle ne alaka diyorum, belki bir süre sonra yine alaka kurarım. Beşeriz çok şaşıyoruz, şaşırtıyoruz da :)
          Nasıl görünüyor bilmiyorum ama bayağı bir geniştir. Modelini de ben çok beğenirim. yıllar öncesinde de olna ama hala güzel bir model. Ayrıca komodinlerin ve tuvalet masasının üzerini boş sevmeyenlerdenim.

5 yorum:

  1. selam arkadaşım 24z cüz aldığını belirtmişsin Allah razı olsun Rabbim sevabını misliyle versin sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sa.Canım,hiç dantelin modası geçermi geçmez onca el emeği göz nuru ellerine sağlık,sağlıkla kullan..A.E.O

    YanıtlaSil
  3. S.A.arkadaşım.200. izleyicim oldunuz.Hep merak ederdim.Tanıştığımıza memnun oldum.A.E.O.

    YanıtlaSil
  4. Papatya 68 arkadaşım, hatim düzenleyip bizede oturduğumuz yerden sevap kazandırdığınız için Allah razı olsun..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili ayfersultan, tabiki modası geçmez ama kıymet bilmek lazım.

    Elzemhobby arkadaşım, bende memnun oldum. 2000 lere inşAllah :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails