Kapitoneli Etamin Seccade

Google Reklamları

Çok Güzel Seccade Örnekleri
Bakın kızım işleyebilsin diye kocaman kocaman yaptığım bir seccade. Kapitonesiz halini daha önce yayımlamıştım, şimdi de karşınızda anne-kız ortak yapımımız, pembiş seccademiz. Eşimin isteği üzerine, seccadenin her tarafına kapitone yapmadım.
Büyük babannemizin seccadesinin bastığı ve secde etti yer eskir, yamalarmış. Ben kendisini tanıyamadım ama tanımadan gıpta ettim. Mekanı cennet olsun inşAllah. Babamızın seccadesi de namaz kılmayla eskisin inşAllah.
Kaptık sevapları varyaaa!!! :)

7 yorum:

  1. çok güzel olmuş pembiş pembiş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Kuzum adına çok teşekkür ederim... :) Favori rengimiz hala pembe :)

    YanıtlaSil
  3. selam canım elıne sağlık super olmuşlar gule gule kullanın

    YanıtlaSil
  4. kapitonesiz çok sadeydi böyle çok güzel olmuş... ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. amin inşallah.
    ne güzel RABBİM tüm kılmayanlara nasibetsin inşallah,hemde yıpratıp yama yapacak kadar.
    rengide desenide çok güzelmiş sağlıklı huzurlu günlerde kılsın inşallah,kızınızında sizinde ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. ne güzel değil mi, keşke öyle yıpransın. Çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails