Hediyelerimden İstermiydiniz?

Hediye Yastık Takımı
Pikolu, gipürlü ve renklendirmeli yastık takımını beğendiyseniz... İzleyicim olup, sayfanızda duyurmanız ve hediyemi kabul edeceğinize dair yorum bırakmanız yeterli.
Çok süslü ve el emeğiyle yapılmış hertürlü şeye değer veriyorsanız, çok beğeneceğiniz bir hediye olacak. İzleyicilerim 111 olduğu zaman, aralarından kendi el emeğim hediyelerimden isteyen 3 kişiye, içine sevgilerimi de ekleyip yollayacağım inşAllah.
Aslında direk aralarından seçip gönderecektim, süpriz olacaktı ama kimisi adresini vermekten kaçınıyormuş (ilginç), cevaplamıyormuş bile...
Bunları yaşamamak için de, sevgili dostlarım, böyle bir önlem aldım. Şimdiden hepinize sevgiler... Umarım çok isteyeni olur :)

109 yorum:

  1. Canım..
    Öncelikle eline,emeğine sağlık diyorum..
    Çok güzel olmuşlar,tıpkı diğerleri gibi..
    Sevdiğim ve samimi olduğunu düşündüğüm bir arkadaşımsın,sana bol izleyiciler diliyorum.
    Çekilişini blogumda duyurdum.
    İnşallah bir nebze de olsa katkım olur sana..
    linkini de yazayım:
    http://meknun.blogspot.com/2010/05/el-emegigoz-nuru.html

    Bunun yanısıra kazanan 3 kişiden biride ben olurum inşaallah :)
    Çeyiz hazırlığı yaptığım şu dönemlerde sevinirim :)

    Hayırlısı olsun,kazananlara da şimdiden güle güle kullansınlar diyelim..

    Selam ve dua ile..

    YanıtlaSil
  2. selam ben müge bana yollarsan bende durumu olmayan birine vermek istiyorum sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ... dantelli takımlar kadar güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. kendi sayfasi olmayanlar nasil cekilise katilacak, Biz de cok begendik ama. :)

    YanıtlaSil
  5. selam arkadaşım çekilişin hayırlı olsun böyle el emeği göznuru hediyeleri kim istemez ki?

    http://yapabildiklerim.blogspot.com/2010/05/yeni-bir-hediye.html

    YanıtlaSil
  6. merhaba canım çok güzel bir fikir kazanan güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  7. KİMSAHİP OLMAK İSTEMEZ Kİ .BENDE OĞLUMUN ÇEYİZİNE KOYARIM BANA ÇIKARSA.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. gerçekten çok şık bir çalışma bende talibim hediyelerine
    blogumda duyurdum bile umarım katılımı bol olur :)

    http://aaskimaskim.blogspot.com/2010/05/hediye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  9. HAYIRLI CUMALAR,davetine uyarak geldim çok güzel işler yapmışsın:) eline emeğine sağlık,bende katılırım inş,selamlar

    YanıtlaSil
  10. ellerinize saglık cok güzel işler yapmışsınız bende katılmak istiyorum belki yeni bloguma ilk hediyem renk getirir.sevgiler...

    http://www.yasmineli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Guzel bir hediye cok begendim bana cikmasinida isterim boyle guzel hediyeyi kim istemez sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Merhaba canım hayırlı cumalar bende şansımı de
    nemek istedim.Hepsi harika emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık çok güzel olmuş..bende şansımı denemek isterim..

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar,yorum ve ziyaret için teşekkürler
    el emeklerin çok güzel güle güle iyi günlerde kullan ...
    Hayırlı cumalar dilerim.........
    İzleyicin oldum hatta 111. :))
    Çekilişte kazanırsam ki ben çok şansızımdır gökten yastık takımı değil yastık yağsa benim kafama düşmez :))
    Sevgiler.........

    YanıtlaSil
  15. ARKADAŞIM TATESAL YORUM BIRAKAMIYORMUŞ SENİN BLOGA MAİL ADRESİNİ BANA YOLLASIN DİYOR

    YanıtlaSil
  16. mesaj kutusuna bıraktım, beyaz güvercinim, ninecim :) sağ olun... :)

    YanıtlaSil
  17. merhaba.ziyaretin ve hrdiyelerin için sağol.çok güzeller.inşallah ben kazanırım:))

    YanıtlaSil
  18. ayy ayyayy ..bana uğramışsın veee çekilişini haber vermişsin teşekkür edeim ..seve seve duyururum bende bu güzellikleri ..ne çok emek vermişsin ..çok güzeller ..*-*..

    YanıtlaSil
  19. Selamun Aleykum,

    Hayırlı Cumalar arkadaşım..
    Dualarında bizleri de unutma inşaallah..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. canım benim hayırlı olsun.. bende talip olarak geldimm ve inşallah kazanırım diyorum.. değerli el emeklerini kim istemez.. muckkk

    YanıtlaSil
  21. cnm çok ellerine emeğine sağlık izleyicin oldum blogumda bahsettim çeyizime koyarım hemen kazanırsam http://nevarsasatyorum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. izleyicin oldum.
    http://nesekilavuz.blogspot.com/2010/05/sena-ceyizden-hediyeler.html
    Neşe Kılavuz

    YanıtlaSil
  23. merhaba;
    emeğinize sağlık,çok güzeller,bende şansımı denemek istedim,banada bol şans..
    zeynepefe

    YanıtlaSil
  24. Canım ellerine sağlık çok güzeller.Hangi arkadaşımıza giderse iyi günlerde kullanması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  25. Çok güzeller tabiki kabul ederim.Siz gönderirsinizde ben kabul etmemmi? sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. bende 117.izleyici oldum.Bilmemki şansım varmı hala?Elinize yüreğinize ssağlık ben de böyle çeyizlik şeyleri çok seviyorum.Hatta seneye çocuk okulun kreşine giderse inşallah kurdee nakışı veya beyaz iş vs bir ismek kursuna gitmeyi çok istiyorum.Sevgilerimle.Sitemde de duyuruyorum hemen...

    YanıtlaSil
  27. merhaba

    büyük bi keyifle hediyenizi kabul ederim,annem böyle el emeği ürünlere bayılır onun için kazanmak isterim,geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim

    blogumda duyurdum

    http://gulininpenceresi.blogspot.com/2010/05/kampanya-yagmuru.html

    YanıtlaSil
  28. Canım bloğumda duyurdum teşekkürler...
    http://hataysofrasi.blogspot.com/2010/05/hayrl-cumalar.html

    YanıtlaSil
  29. emeğine yüreğine sağlık ne kadar güzel bir hediye tabiiki kazanmak isteriz izleyiciniz oldum ve bloğumda yer verdim buyrun:)
    http://derinceece.blogspot.com/2010/05/sena-ceyiz-den-hediye-var.html
    ece kalaycıoğlu

    YanıtlaSil
  30. hediye almak harika bir duygu bend eisterim hemd etorunum doğacak ona güzel hediyesi olur .sena teyzesinin hediyesi olur çokda mutlu olurum inşaallah bana çıkar hediye arkadaşım bol selamlar

    YanıtlaSil
  31. merhaba elişleri çok güzel ellerine sağlık bu güzel işlerinden bizde kazanmak ümidiyle bloğumdada bahsettim.izlemeye aldım.
    Emine yavaş
    http://agonya82.blogspot.com/2010/05/sena-ceyizden-hediyeler.html

    YanıtlaSil
  32. canım mseajın için çok teşekkürler bilgisayarım bozukmuştu yeni geldi tamirden..hediyen içinde çok sevinirim ben zaten dantel elişi hastası biriyim seve seve kbabul ederim beni uygun görürsen..sevgiler..

    YanıtlaSil
  33. Gelll Pazartesi gel diyorum bakalım ne olacak:))

    YanıtlaSil
  34. Emeğinize sağlık. Benim için ilk olacak sizin çekilişe katılmak. sevgiler.

    http://ceyizimiz.blogspot.com/2010/05/sena-ceyizden-hediye-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  35. http://belguzar anne.blogspot.com21 Mayıs 2010 11:29

    merhaba böyle kıymetlı hedıyeye kım sahıp olmak ıstemez elıen emeğine sağlıkkabul edılırsem melıme yazarsınız adres verırım

    YanıtlaSil
  36. selam benide cekilişe katarsan sevinirim ende onları durum olmayan birine vermek isterim şimdiden teşşekkürler
    mugehobi2.blogspot.com

    YanıtlaSil
  37. Umarım yetişmişimdir.

    Ben elmeği yapan biri olarak herzaman için bu tip hediyeler benim için en kıymetlileri olmuştur ki bu sıralar pikocularla filan işimiz çok;düğün hazırlığımız var :)

    iki bloğumdan da izlemeye aldım.Kampanyaları duyurduğum bloğumdan duyurdum
    http://kampanyasever.blogspot.com/2010/05/sena-ceyizden-hediyeler.html

    bu da benim güncel herşeyimi yazdığım bloğum

    http://fulyabozkurt.blogspot.com

    elinize emeğinize sağlık bu arada bu vesileyle bulduğuma çok sevindim çünkü çok güzel örnekler var hemen bakacam :)

    YanıtlaSil
  38. http://esmanur-sevgiyedair.blogspot.com/2010/05/sena-ceyizden-cok-guzel-bir-hediye.html
    izleyicin oldum ve bloğumda paylaştım emeğine sağlık hepsi çok güzel .bende şansımı denemek isterim

    YanıtlaSil
  39. canım merhabalar haber bırakmışsın geldim bende:)
    eline ve emeğine sağlık
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  40. Merhaba canım ellerinize sağlık çokgüzel olmuşlar bende blogumda yayınlayarak bu güzel paylaşımına katkıda bulunmak istedim.
    http://orgucantam.blogspot.com/2010/05/sena-ceyiz-hediyelerim-var-diyorrrr.html.

    güzel bir haftasonu diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  41. Merhaba Senacım, el emeği hediyelere bayılıyorum sahibinden kokularla gider yeni sahibine :D Hediyelerin çok güzel canım, izleyicindim ama yoktum, izleyicin oldum ve blogumda hediyenden bahsettim. Umarım biri de bana çıkar.

    http://sibelinhobidunyasi.blogspot.com/2010/05/yeni-cekilisler-kampanyalar.html

    YanıtlaSil
  42. Merhaba Sena Hanım, Benin blogum yok ama ben de çekilişe katılmak istiyorum.Nur...
    nur_10100@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. sevgili arkadaşım blogumda hediye etkinligini yayınladım benim adımı yazmya unutma

    YanıtlaSil
  44. http://nilmoon.blogspot.com/2010/05/arkadasmzn-guzel-hediyeleri.html

    merhaba..bu blogumun linki..yayınladım hediyenizi..valla çok güzeller..umarım biri benim olur..emeğinize elinize sağlık..ben de beklerim bloguma:9 sevgilerrrrr....

    YanıtlaSil
  45. Bloğu olmayan arkadaşlar bir sonraki çeklişimi beklesinler lütfen. Bu hediyelerim blog arkadaşlarıma ama bir sonrakinde gönlünüzü alacağım inşAllah:)

    YanıtlaSil
  46. emek harcanmış hediyeler herşeyden daha değerli...ellerinize sağlık, tabii ki kazanmak isterim :)
    http://trendyandfriendly.blogspot.com/2010/05/super-hediye-kampanyalar.html

    YanıtlaSil
  47. ayy memnuniyetle kabul ederim:)))

    blogumdada duyurucam insallah...

    YanıtlaSil
  48. Bloğumda duyurdum ve artık takipçinim. El emeği olunca hediyenin değeri iki kat artar gözümde. Çok istiyorum benim olmasını umarım bana çıkar.

    http://mimozayim.blogspot.com/2010/05/el-emegi-goz-nuru-hediye.html

    YanıtlaSil
  49. SÖYLEDKİLERNİ HARFİYYEN YERİNE GETİRDİM:))))))

    YanıtlaSil
  50. Merhaba benimde çok oşuma gitti bu yastık kılıfları. ellerinize sağlık. umarım bana çıkar
    işte benim sayfamdki linkim..
    http://ebruliyemektarifleri.blogspot.com/2010/05/hediye-yastik-takimi.html

    şimdiden kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  51. Selam,çok güzel bir takım,eline sağlık..Ben de kazanmayı çok isteyenlerdenim..http://reyhanlahersey.blogspot.com/2010/05/blog-kampanyalar-7.html

    YanıtlaSil
  52. Canim cok tesekkur ederim boyle degerli bir hediyeyi kim almak istemez ki.Insallah en kisa zamanda sitemde duyuracagim.Ellerine saglik cok guzel gorunuyorlar...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  53. çok güzel bir blog
    hediyede çok hoş
    meral durak

    YanıtlaSil
  54. slm canım bende istiyorum önümüzdeki ay yetim bir kızımız evleniyor eyer bana cıkma ihtimali varsa ona vermeği düşündüm haman duyuruyorum sevgiler http://fatma48-hazanyagmuru4.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  55. 139.izleyicin oldum hediye çok güzel umarım benım olur...tşkler
    caglacancer_06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. 140. izleicinim artık bende :)
    Bu arada ellerine sağlık hepsi muhteşem bunların ama bu hediye olarak vereceğin emek yatıyor her şeyden öte..yüreğine sağlık bizlere bu emeğini sunduğun için.

    http://karanlikvebuyusu.blogspot.com/2010/05/sena-ceyiz-hediyelerinden-ister.html

    selen.aydan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Merhabalar ben de yeni izleyicilerinizdenim.El emeğinin olduğu herşey benim için daha kıymetli ve daha güzel.Eğer kazanırsam seve seve kabul ederim hediyeleri.Blogum yok fakat facebookta Aysnr Kampanya adıyla paylaştım.http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100001005316287 ayşenur erek ereknur@mynet.com

    YanıtlaSil
  58. Ne diyebilirim ki, yastıklarımın beğenilmesine çok sevindim tabiki. Şartları bayağı zorlamış görünüyorsunuz :) sizi de listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil
  59. izleyiciniz oldum,,,blogum yok ama fecebook sayfamda duyurunuzu yaptım seve seve, çok hoş bir hediye...
    http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000910939302
    nkursun_50@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. slmlar.ellerinize sağlık çok güzel yaptıklarınız.inşallah şanslılardan biri ben olurum kardesimin çeyizi için hediye etmeyi düşünüyorum kazanırsam bol şanslar.face profilimde duyurdum kampanyanızı.
    kolaylıklar diliyorum.
    gülnaz ocakoğlu
    gulnaz_25@hotmail.com

    YanıtlaSil
  61. http://saricayirliler.blogspot.com/p/hediye.html bende geldim bende varım ay çeyiz hazırlıorum zaten bana çıkarsa çok mutu olurrrrrrrrrrrrrum. green.elci_87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. http://www.facebook.com/profile.php?id=1069708389 facemde duyurdum.
    elif çayırcık

    elif_asosyal@hotmail.com
    çok güzel bi armagan bende katılmak isterim.

    YanıtlaSil
  63. gayet te sosyal duruyorsun elif :)

    YanıtlaSil
  64. selamlar sena hanım. kampanyayaı sitemde duyurdum. umarım hayırlısı olur

    kampanyaozlem@hotmail.com

    http://ozlemcekampanya.blogspot.com/2010/05/el-emegi-hediye.html

    YanıtlaSil
  65. Ziyaretinden dolayı teşekkür ederim.
    Elbet katılırım...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  66. ay gerçekten çok güzel bunlar ben kazanırsam çeyizime koyucam herkese bol şans
    facebookta yayınladım

    Esra yılmaz
    esra-yilmaz87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. merhaba bende katıldım umarım kazanırım faceimde yayınladım
    Pınar çolak
    msnbuldum@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. BEN DE GELDİM ÇOK GEÇ KALMADIM UMARIM... BAYILDIM EMEKLERİNE BU ARADA EMEĞİNE SAĞLIK CANIM..

    maibeyaz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  69. merhaba,izleyicin oldum,kampanyaya ben de katılmak istiyorum.Kampanyayı bloğumda yayınladım.
    http://hergunguzellik.azbuz.ekolay.net/blog/yazi/oku/5000000013059751/pikolarblogspotcom-da-hediye-kazan

    gülay cemek
    g-u-l-c-e21@hotmail.com

    YanıtlaSil
  70. arkadaşım iki gün Adanaya gidip geldim yeni öğrendim etkinliğini bende duyuruyorum hemen sayfamda başarılar arkadaşım,,,sevgiler)))

    YanıtlaSil
  71. Zeynep cim çok teşekkür ederim, e biz meslekdaş olduğumuz için ayrıca onur duydum :)

    YanıtlaSil
  72. cnm ben yorum bırakmıştım katılmamışım cnm çok ellerine emeğine sağlık izleyicin oldum blogumda bahsettim çeyizime koyarım hemen kazanırsam http://nevarsasatyorum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  73. arkadaşım etkinliğinden bende blogumda bahsettim katılan herkese hayırlı olsun ellerine sağlık başarılar sevgiler

    YanıtlaSil
  74. listende görünmyoruuummmmmmmmmmmmm:)))

    YanıtlaSil
  75. senacığım bloğumda duyurdum hergün güncellenicekmi:)))

    YanıtlaSil
  76. Görünmüyorum deyince, sitenize baktım.Ne çok bloğun varmış mübarek:) önce duyuruyu göremedim, sonra isteye ekleyim deyince ortalarda ismini de gördüm. Esra yazmışım esra yerine.

    YanıtlaSil
  77. merhaba bolugm yok ama yine de katılayım dedim.
    blogunu da izlemeye aldım.
    nişanlanmaya hazırlandığım şu dönemde hediyeni kazanırsam çok mutlu olucam.
    yeşil takımı çok beğendim ellerinize sağlık..
    iyi günler..

    nesterin_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  78. Senacım selamlar,gönlü güzel arkadaşım benimm,bu güzelim elişlerini yapıp nasıl kıyıp göndereceksin :)) bana sorsan bir tepsi baklava yaparım ama bunlardan birini dikemem :))
    Dikiş bilmediğimden de değil yanii,çok güzel dikişler diktim fiii tarihinde.Amaaan çok sıkılıyorum ben yaaa.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  79. Nesterin cim bloğu olmayan arkadaşlar facebook ta yayınlamışlar. onları da listeme aldım. Sen de öyle yapabilirsin.

    YanıtlaSil
  80. nurşen cim ben de baklava açamam. seni anlıyorum görümcem dikiş nakış mezunu ama sıkılmış dikmek istemiyor. Ben dikmeyi çok seviyorum, sıkılmam inşaAllah. Ben ne hediyeler diktim, gözümü bile kırpmadan veririm vallaha :)

    YanıtlaSil
  81. http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1199085997

    çok teşekkür ederim sena hanım ilginiz için.
    facebookta paylaştım.
    iyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  82. Ben teşekkür ederim nesterin :)
    Bol şanslar

    YanıtlaSil
  83. http://gamzelihayal.blogspot.com/2010/05/sena-ceyizden-hediyeler-tklayn.html umarım kazanırım kızım için :)

    YanıtlaSil
  84. SLMMM İZLEYİCİN OLDUM HEPİMİZE BOL ŞANS.SEVGİLERİMLE

    REYHAN DÖNMEZ
    rey_ka_ersqhotmail.com

    YanıtlaSil
  85. merhaba öncelıkle bu güzel kampanya için tşkr ederim..bloğunun izleyicisiyim.kampanyanı blogumda duyurdum bol şans herkese....

    http://ayteninyeri.blogspot.com/search/label/http%3A%2F%2Fpikolar.blogspot.com%2F2010%2F05%2Fhediye-yastk-takmlar.html

    ayten kurt öztürk....

    YanıtlaSil
  86. paşam41 cim duyuru linkini verirsen sana ulaşabilirim.

    YanıtlaSil
  87. Canım çekiliş daha sonuçlanmadımı çok merak ettim sevgiler...

    YanıtlaSil
  88. Listenin başına 5 gün kaldı yazdım ama, görmemişsin sanırım :)

    YanıtlaSil
  89. Ilknur Koyuncu Balcı http://pikolar.blogspot.com/2010/05/hediye-yastk-takmlar.html
    bende facebookta duyurdum izleyicinim dilerim bende kazanırım
    ilknur balcı
    circirbocegi_26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. Hoşgeldiniz... Bol şans...

    YanıtlaSil
  91. Cnm nasip olursa bende isterim bu güzel kılıflardan,kızımın çeyizi için güzel olur, bulogumda da yayınladım hayırlısı olsun sevgiler:))

    YanıtlaSil
  92. Canım uyardığın için teşekkür ederim ben o resmi yayınlarken senin vereceğin hediye olarak değilde senin sitenden bir şeyler paylaşmak istedim. Daha fazla dikkat çeksin diye istersen kaldırayım yayından

    YanıtlaSil
  93. Gülcan cım kendimi çok ukala hissettim, afedersin :(

    YanıtlaSil
  94. ayyy ne bitmez dört günmüş:)))) beaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  95. Haklısın valla ben de sıkıldım :) Dediğimden dönmemek için bekliyorum, pazartesi sonuçları açıklayıp, kargoya vereceğim hemen :)

    YanıtlaSil
  96. umarım geç kalmamışımdır...blogum yok malesef çok begendım bakalım kimin olcak
    armagan2807@hotmail.com

    YanıtlaSil
  97. @rmi cim facebook tamı duyurdun arkadaşım.

    YanıtlaSil
  98. ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR ARKADAŞIM ZATEN İZLEYİCİNDİM ŞANSIM YOKTUR GENELDE KAZANANA HAYIRLI OLSUN SAYFAMDAN DUYURACAĞIM BENİDE EKLERMİSİN :)

    YanıtlaSil
  99. Şans ne ki arkadaşım, herkes nasibini alır. Nasip seninse başkasına gitmez meraklanma :) Listeme ekledim. Nasibin bol olsun inşaAllah...

    YanıtlaSil
  100. ellerinize sağlık hepiside çok güzel herkese bol şans

    YanıtlaSil
  101. Ben de acemi sayılırım :) bir önceki yorumu mu sileyim. msn adresi görünmüyor ki, bir yanlışlık olmasın.

    YanıtlaSil
  102. nihayet cozdum olayi diger mesajlarimi ben sildim sizde kaldirabilirseniz cok sevinirim cunku hala adresim gorunuyor... kusura bakmayin yeni olunca sizide yoruyorum ama daha ilk kez izlemeye aldim birilerini anca ogrenebildim:)
    sevgilerimle zeynep simdide faceye eklemeye calisacagim

    YanıtlaSil
  103. kampanyan hayırlı olsun
    inşallah bana çıkar
    bloğun izlememde
    bloğumdada bahsettim.
    http://acilcalisanlari.blogspot.com/2010/06/httppikolarblogspotcom201005hediye.html

    YanıtlaSil
  104. aay umarım geç kalmamışımdır süper bir şey
    buuu..........
    bloğum yok duyuru yapamıyorum ama çıkarsa yakında düğünü olan kardeşimin çeyizine koyacağız...

    YanıtlaSil
  105. kayseriden size ulaşmaya çalışıyorum bana yardımcı olun lütfen bilgisayar kullanmayı bilmediğimden yorum bile yapamıyorum ne zor ve sinir bozucu bişey sizinle tanışmak istiyorum neyapmam gerektiğini bana söylayin size ulaşayım

    YanıtlaSil
  106. Yorum bırakmışsınız, yavaş yavaş öğrenirsiniz. ikinci yorumunuz olmalı, diğerini cevapladım ama belki hangi konuya yorum bıraktığınızı unutmuşsunuzdur. Bana 1001maharet@gmail.com mail adresimden ulaşabilirsiniz. Sorularınız olacak herhalde, elimden geldiğince cevaplarım. Yazınızın altına adınızı yazarsanız çok sevinirim. Başka ne yapabilirim bilemiyorum. :)
    Hoşçakalın.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails