Güzel Etamin Seccade Örnekleri

Etamin Seccade İşlemeleri
Seccadenin tamamını kendim tasarladım ve kızımla beraber işledik. 3 x 3 kutu olarak, kızım işlesin diye başladım ama düz çizgileri yaptıktan sonra, başladı ben daha 9 yaşındayım demeye. Ben de kendim yaptım. :) Yaptıkca da şekiller üretip işledim. Beğenirseniz kızınızın çeyizine işleyebilirsiniz. Bu gün de seccadeleri kapitone yapacağım görün bakalım böyle mi güzel, kapitoneli mi?
Kızım seccadeyi babası için başlamıştı, gönlünden öyle geçmiş, güzel bir hediye olacak inşAllah.

8 yorum:

  1. Çok hoş olmuş canım,
    ellerinize sağlık ikinizinde :)

    Rabbim hayırlısıyla,güle güle kullanmayı,
    üzerinde kabul olunacak namazlar kılmayı nasip etsin..

    hayırlı Cumalar,

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz. Amin, inşaAllah. Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım.Yok ben seni yanlış anlamadım.Ukalalık ettiğini düşünme ben sana ciddi olarak sormuştum.affedittim seni ama bunda senini bir kusurunu görmedim canım benim

    YanıtlaSil
  4. tamm öyleyse, bende rahatlamış oldum...

    YanıtlaSil
  5. canım ellerinize sağlık. üzerinde kılınacak namaz ve edilecek duaların kabulu dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Aminn... Hepiniz çok güzel gönüllüsünüz. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  7. Selamun Aleykum arkadaşım
    Yine ben :)

    Bu sefer sana davetiye getirdim.Eğer sende katılırsan çok sevinirim..

    Etkinliğimize katılır mısınız?

    "İslamın Işığında" Dini Etkinliği-4-
    -"İslamda Kadın" başlığının altında paylaşacağımız,güzel dinimizin biz kadınlara verdiği önemi ve değeri,haklarımızı,Allah'ın ve Resulü'nün (sav) vaadettiği nimetleri öğrenelim istiyoruz.-

    humeyraninyeri.blogspot.com
    gelibolu17.blogspot.com
    tarafından hazırlanmış olan "İSLAM'IN IŞIĞINDA"
    Dini Etkinliği-4- İslam'da kadın
    konulu etkinliğimize vereceğiniz destekler için şimdiden çok teşekkürler.

    Biz düşündük ki, hepimiz sayfalarımızda önceden belirlediğimiz bir konu hakkında yazılar yazıp yayınlarsak, hem hep birlikte yeni ayetler, hadisler, dualar öğreniriz,
    hem de belirlenmiş olan konu hakkında bilgilerimiz tazelenir.

    30 MAYIS-15 HAZİRAN
    tarihleri arasında etkinliğimize
    meknun.blogspot.com
    yani ben ev sahibeliği yapacağım.

    Sayfanızda yazınızı yayınlayıp başına
    -İslam'ın Işığında-
    yazıp bana haber verirseniz yazınızı zevkle sayfamda yayınlarım.
    Ayrıca bu etkinliğe isteyen herkes katılabilir,
    davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız lütfen kusura bakmasınlar.
    Etkinliğimize herkes davetlidir...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. edebi yeteneğim yoktur ama arkadaşların yazılarını okuyup, ilham alırsam, yazarım tabiki İnci cim :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails