Eskilerden Damacana Örtüsü

Artık Kumaşlardan Damacana Örtüsü
Uyku setleriyle gelen baza fırfırlarını kaçımız kullanıyoruz bilemiyorum. Bu fırfır da kullanılmayan, bir kenarda duran ve üzerinden seneler geçen eşyalardan biri. Kullanılmadan bekleyen ve kullanmayacağım baza fırfırını atmaya da kıyamadım, ne yapsam diye düşünürken anneme damacana örtüsü yapmaya karar verdim. Eskiler bir şekilde değerlendirilmeli değil mi?
Hardal rengi baza fırfırının üzerine lila patiska kumaşa piko deseni çalışıp böyle monte ettim. Bir de Damacanayı aşçıya benzetmek için aşçı şapkasına benzer birşey diktim. Lila patiska kumaştan bir de fiyonk yapınca, kabarık etekli, cici bir aşçı kız oldu :) Hatta bunlara damacana örtüsü değil de, damacana elbisesi demek daha doğru olacak sanki :) Küçük kızım Aişe Sıla'm "damacan anı kıza benciyor, bunuda vayy" diyor :) Sena da damacanan dedi. Hoş oldu :)

11 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  2. çoook değişik ve ilginç tasarım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Değerli arkadaşım Bugün sana uğradım ama yorum açılmadı bi türlü...Damacana palyaço gibi olmuş diyecektim.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuş yaa.şapkası bile var:)

    YanıtlaSil
  5. Anneciğin güzel günlerde kullansın çok güzel olmuş örtüsü, seninde ellerine sağlık canım,nerelerdesin diye sormuşsun iyiyim arkadaşım, nasip olursa bu yıl tayin bekliyoruz. Malum ev toplamak filan gerçi daha başlamadım ama elimdeki işleri bitirmeye uğraşıyorum.(anneler günün kutlu olsun. Sevgiler.)

    YanıtlaSil
  6. elzemhobby cim şimdi beğendin mi, beğenmedin mi? :)

    bir güzel çift arkadaşıma da teşekkür ederim...

    Zeynep cim çok teşekkürler. Merak ettim arkadaşımı tabi, tayini İzmit'e mi bekliyorsun yoksa :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel olmuş arkadaşım.Kabarık durmuş ya onun için dedim.iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  8. Elzem cim çook teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  9. hem güzel bir dönüşüm hemde çok şık sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Gönül, yorumlarınız benim için çok değerli :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails