Değerlendirme Yastık

Parça Kumaşları Değerlendirme
Ne başlık atacağımı şaşırdım çok güzel olmasa da aklıma başka birşey gelmedi. Lila akfil kumaş hangi işimden kalan hatırlamıyorum ama çiçekli olan nevresimlik sevgili Ayşeye yaptığım aralı uçlu takımdan kalan tek yüzlük bir parça... Aslında pikoladığım işlerin kalan kumaşlarını çantasına ekler gönderirim ama Ayşe gibi bazı çalıştıklarım özellikle neyapayım ben bunu deyip istemiyorlar :), bazısını renklendirme olarak kullanmışımdır ama çoğu birikip dağ olmuş. Görüldüğü gibi yastığı iki ayrı kumaştan çalıştım ve Senoş'um da çok beğendi. Kıyamam ben kara kuzuma, güzel kızım güle güle kullansın inşAllah.

4 yorum:

  1. Merhaba,

    Acaba mumkunse yastik dikerken ne yaptiginizi yazabilir misiniz^ Yurtdisinda yasiyorum, arkadasin makinasinda birseyler dikmek istiyorum ama yastiklarin ic kisminda hic dikis izi gorunmuyo, dis dikis gibi guzel oluyor ama nasil dikebilirim emin degilim.
    Yardimci olursaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Adınızı bahşetmemişsiniz ama yazınızı samimi bularak, yarın öbür gün siteme dikkat edetmenizi rica ediyorum sizin için yastık nasıl dikilir aşama aşama resimleyip anlatacağım. hoşçakalın :)

    YanıtlaSil
  3. Canım arkadaşım
    Yaptıklarını beğeniyle izliyorum..
    Bu yastıkta çok güzel olmuş,
    Renkler falan harika.
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Saklı İnci arkadaşım güzel yorumun için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails