Dantel Masa Örtüsü

Motifli Salon Takımı Örnekleri
       Dantel salon takımının masa örtüsü... Sevgili görümcemin çeyizinden, kayınvalidem nasılda uğraşmış değil mi? Kayınvalidem de tıpkı benim annem gibi çalışan bir anneydi ve kızının çeyizini aralarında hazırlamıştı. Tabiki ben de ablam da bizim için göz nuru döktükleri dantellerimizi minnetle anarak kullanıyoruz. İyi ki varlar :)
         Motif motif örülüp eklenerek yapılmış bir örtü. Rüzgar gülünü andıran sık iğne modeli, sonrasında zincir çalışılması bence çok yakışmış. Üçe üç yada dörde dört eklenerek te vitrinlere, gümüşlük ve sehpalara yapabilirsiniz. Ablamda birsürü var, tabi o da boldan boldan kullanmış :) Masanız kare ya da dikdörtgen ise bu güzel örneği düşünebilirsiniz.
        

4 yorum:

  1. Emeklerinize saglik bu model benim cegizimdede vardi ilk dantellerimden .Sevgiler canim öptüm

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    kayınvalidenin ellerine sağlık. Çok şık ve zarif olmuş. Sık iğneleri bana inanılmaz zor gelir. Kızlarımınkileri yaparken, bir tanesinde öyle bir model yaptım. Elimde nasır oldu desem yanlış olmaz.
    Görümceciğin iyi günlerde kullansın. Annesinden ne güzel hatıra.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. örnek süpermiş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. dantel en az 16 senelik :) ama hala çok güzel... Kayınvalidem adına teşekkür ederim. Zat-Alileri çok hamarattır :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails