Çok Güzel Klozet Takımı

Kirpi İpten Yaprak Klozet Takımı Yapılışı
Yaprağın her bir parçasını ayrı örerek yaptığım klozey takımı çok kullanışlı ve de çok güzel. Kalın tığ ile örüyorum, şişe göre çok fazla ip gidiyor külçe gibi oluyor ama şekli hiç bozulmuyor. Banyo takımlarımın tamamı kendi tasarımımdır, yabancı sitelerden ya da netten çıkarılmış örnek değildir.
Kapağına bile yapyak ördüm. Zaten bordo ve krem birbirine çok yakışan iki renk. Ben çok beğendim. Satılık olan bu takımımın sahibini hoşnut edeceğine inanıyorum. Siparişleriniz için buradan bana ulaşabilir veya yorum bırakabilirsiniz.
Takımda kalın kirpi ip kullanıyorum. Önce her bir parçasını örerken şekillendiriyorum. Yaprağın damarları gibi olsun diye kerem rengi ince kirpi iple önce içini sonra kenarlarını dönüp ekliyorum.

14 yorum:

  1. çok güzel olmuş modeli, ellerine sağlık.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar.emeğine sağlık...
    hayırlı cumalar sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canim bende bu hafta türkiyeden siparis verdi bir arkadasimin akrabasi örüp gönderecek Harika görünüyorlar lilaya bayildim.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler canım..
    çok naziksin sağolasın aldım kabul ettim say olurmu:)
    benim elimden geliyo çok şükür yapabiliyorum,
    ama gerçekten ihtiyacı olan birine hediye etmeni çok isterim:)
    mesela evlenecek bir kız çeyizine katkın olabilir,yada herhangi ihtiyacı olan bir başkasına,ne bileyim hem böyleliklede hayır duada almış olursun...
    bu benim fikrim nacizane katılıp katılmamakta sana kalmış...
    sevgiler,selamlar

    YanıtlaSil
  5. vaaavvv çok güzel olmuş ellerine sağlık almak istiyorum ...

    YanıtlaSil
  6. bak 111 i kaçırmışım ama bende 121. izleyicin oldum kabul edersen artık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. merhaba arkadaşım ellerine saglık klozet takımı harika olmuş

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim. ben de çok beğenerek ördüm :)

    YanıtlaSil
  9. http://belguzar anne.blogspot.com24 Mayıs 2010 10:27

    selam canım elıne sağlık ıyı gunlerde kullanın sevgıler

    YanıtlaSil
  10. İnşAllah hemen sahip bulur da iyi günler gösterir :) Belguzar anne cim.

    YanıtlaSil
  11. Gelibolu17 arkadaşım, kabul ettim tabi. Hoş geldin, sefalar getirdin.

    YanıtlaSil
  12. Ayşe cim, sen gelmeden satılırsa,yenisini yaparım güzelim üzülme... :)

    YanıtlaSil
  13. http://belguzar anne.blogspot.com25 Mayıs 2010 04:09

    selam canım ellerıne sağlık bır bırınden şıklar

    YanıtlaSil
  14. belguzar cım güzel yorumların için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails