Zemzem ve Hurma takımlarım

Hacca Yazıldık Arkadaşlar, Dualarınızı Bekiliyorum

          Pazartesi günü hacı adayları listesine yazıldık. Bu sene katsayı uygulaması olacağı için önceki senelerde yazılmış bekleyen adayların kurrada çıkma olsalığı daha yüksek ama ben yinede çıkacağımızı umuyorum. O kadar heyecanlıyım ki anlatamam.Kura Mayıs sonunda, sonuçlara bakmaya kalbim yetermi bilemiorum...
               
Zemzem takımlarım ve hurmalıklarım Konya'dan geldi... Porselen, gümüş ve kırmızı cam şahane bir şey...

7 yorum:

  1. rabbim hayırlısı ile gitmeni vazifeni yerine getirmeninasip etsin takımlarını da güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Ben de az önce telefonla, annemin sizinle aynı duygu ve beklenti içinde olduğunu öğrendim... Hakkınızda hayırlısı olması dileğimle, güle güle gider, güle güle dönersiniz inşallah. Bu arada; yeni takımlarınızı güzel günlerde kullanın...
    Unutmadan... geçen haftaki postlarımdan birinde bahar çiçekleri ile donattığım çay masama sizin için bir de kahve fincanı koymuştum... Haberiniz olsun... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. İnşaallah çıkarda gidersiniz hacca .Bu gün cuma Rabbim dualarımızı kabul etsin.

    YanıtlaSil
  4. İnşAllah arkadaşım. Allah herkese nasip etsin inşAllah...

    YanıtlaSil
  5. salam alaikom you blog is pretty i loved you picture of de tea happy weekend ...thanks for visit me bloggg kobla ..Regina

    YanıtlaSil
  6. herşey gönlünce olsun arkadaşım. İnş. sağlıkla gidip dönmeniz dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails