Kuğu Tepsi Örtüsü

Güzel Tepsi Örtüsü Örnekleri
           Bu örnek aslında tül örneğidir ama ben tüllerimde değil de tepsi örtümde olsunlar istedim. Dikdörgen olarak ördüğüm örtümün yanları düz kalmasın diye böyle bir şey uydurdum. Aslında hayvan figürlerini ortalıkta sevmem ama bir kelebekleri bir de kuğuları çok severim. Birer örtü de yapmışımdır, yine ortalarda değil de servislerde kullanmak için tabi...        
                 Misafire nasıl da hürmet ederiz, değil mi? Daha küçükten öyle yetiştiriliriz. Emizin salonunun asıl adı misafir odası dır. Misafir gelince " kusura bakmayın, ev hali işte" diye mahçup bir söz söylememek için de her zaman hali hazırda bekleyen, evimizin en güzel odasıdır...

7 yorum:

  1. ÇOK ZARİF BİR ÖRTÜ ÇOK EMEK İSTEDİĞİ HER HALİNDEN BELLİ ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Gönül, ben de çok beğenerek örmüştüm...

    YanıtlaSil
  3. Olá, amiga!
    Seus trabalhos são tão lindos!...
    Você é bastante talentosa!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Itabira - Brasil

    YanıtlaSil
  4. Danteller çok güzel oluyor ama çok emek istiyor.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. canım iyi dileklerin için çok teşekkür ederim birlikte nice senelere inşallah

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık çok güzel olmuş.Dantellerin yeri bir başka oluyor.Zerafetine de diyecek yok zaten.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. sevgili sen açeyiz kuğular ne zarif hayvanlar dantelde de çok güzel olmuşlar çok emek isteyen bir uğraş dantel emeğine sağlık sevgiler........

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails