Kolay Kırk Yama Nevresim

Google Reklamları

Artan Kumaşlardan Kırk Yama Modelleri
         Tamamı yaptığım işlerden artan akfil ve patiska kumaşlardan oluşuyor. Bu kadar kocaman parçalardan diktiğim nevresime, kırk yama demeyecektim ama Elsanatları öğretmeni Ayşe'ciğim, her türlüsü kırk yamadır deyince, bilir kişi öyle diyorsa öyledir dedim bende :) Büyük kızım Fatıma Sena'ma diktim, çok mutlu oldu yavrum... Çocuklar böyle rengarenk şeylere bayılıyorlar.

Nevresimin üst tarafını parça kumaşlardan, alt tarafını ise tek parça akfil kumaştan yaptım. Sanmayın ki altı kalanlardan değil. Geçen sene yaptığım bir çarşafın kenarına küçük bir delik açmış benim cadılar. Bütün çarşafı yeniden yaptım tabi, bu kumaşta oradan kalmıştı :) 
Renkli olan tarafını iki kere katlayıp ilik açtım, böylece düğmeler ne alt ne de üst taraftan gözükebilecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails