Düz Örgü ve Süslemeli Etol Şalım

Örgü İşi Güllü Etol Şal
         Bahar geldi ben yün şalımı yeni bitirebildim :) Bir sürü iş arasında bide gördüklerimi yapmak istediğim için tamamlamak haliyle biraz uzuyor Nazar 7 ve yabancı bir sitede görüp çok beğendiğim, krem rengi etol şalın, bir benzerini kendime yaptım. Ben o şalın kenarlarında trabzanlarla süslemeler yaptım. Çiçeklerini ve yapraklarını irili ufaklı ördüm. Yapraklarını da sık iğneden yaptım.


            Siyah Örenbayan ip kullandım. İpim çok ince çok güzel, ben pek anlamam örgüden, o yüzden de denk düşüremem, ördüğüm gözüme dar görününce trabzanlarla süsledim. Sarmaşığı için yaklaşık 2,5m kalın zincir yaptım ve onu bükerek diktim. 15 yaprak ve 6 gül ördüm, sarmaşığın kenarlarını süsledim :)
           Siyah olduğu için iyi görünmüyor, 3 kare resim ekledim ama ...

8 yorum:

  1. canım ellerine sağlık makinede örülmüş gibi muntazam durmuş.

    canım benim cicyi beğenmişsin teşekkürler. dikmek istersen ortada açacağın kısmı kişinin gögüs üstü ölçüsüne göre ayarlarsan rahat çalışırsın. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çook teşekkür ederim, Tülbentlerimi hazırladım sayılır, inşAllah sıcaklara kadar dikerim.

    YanıtlaSil
  3. günaydın güzel birgün dilrim arkadaşım http://mineakbas.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. http.//belguzaranne.blogspot.com6 Nisan 2010 07:56

    merhaba gule gul kullanın sevgıler

    YanıtlaSil
  5. http.//belguzaranne.blogspot.com8 Nisan 2010 02:40

    merhaba gule gule kulllann şalı

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Berguzaranne,

    YanıtlaSil
  7. bu şalına hayran oldum yazın misafirlerden boş kalırsam bende grisini öreceğim inşallah

    YanıtlaSil
  8. İnşAllah Ayşe cim, örersin tabi

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails