Dantel Masa Takımı

Dantel Servis Takımı Örnekleri
          Köşe dantellerini alpaka kumaş üzerine pikolayarak papılmış bir masa örtüsü takımı... Masa örtüsünün ortasında olduğu gibi köşelerinde de aynı dantellerden var. Benim makinem bilgisayarlı, bu takım sanayi makinesinde pikolandı. Ben S şeklini hala çok beğenirim ama bilgisayarlı makinelerde bol çeşit alternatifiniz oluyor, tak çıkar uğraşmıyor ve bir kaç desenle kombinasyonlar yapabiliyorsunuz.


            Peçetelerimi de çok seviyorum. Salon koltuklarım sarılı olduğu için masa takımımı da sarı istedim. Sağ olsun kardeşim Havva dantel işlerinde çok iyidir, bana da servis takımı ördü :)
           Gelin çeyizi hazırlıyorsanız, gül örnekli peçete dantelini tavsiye ederim. Çok zarif bir örnek...

3 yorum:

  1. Canım,
    kardeşininde, seninde ellerine sağlık. Çok şık bir takım çıkmış ortaya. Anneleri bu kadar becerikli olan kardeşler becerikli olmaz mı?
    Eşim de Karadeniz'li (Ordu). O nedenle Karadeniz kadınlarının ne kadar becerikli olduğunu bilirim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık, babam için yaptığınız yoruma teşekkür ederim. İyi ki varsınız:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Bülbülünyeri, sürekli takipçinim biliyorsun :)

    Teşekkürler Elif cim. Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails