Damat Bohçasına Dantelli Nevresim Takımı

Ters Renklendirmeli Dantelli Nevresim Takımı
         Müstakbel kayınvalide Türkan abla, danteli beyaz örmüş ama nevresim takımını "sarı akfilden olsun, süslü ve gösterişli olsun" istiyor. Sanırım onun düşündüğü süs, -kumaşı sarı istediği için- köşe çevirip, danteli sarıp, altını ve üstünü piko deseniyle süslemekti. Ama ben öyle yapmadım tabi (asimiyim neyim). Böyle bir tasarım yaptım.
 Dantelin üzerine düz bant, altına ise şekilli bant yaptım. Desenini ise taç modeli geçtim. Güzel günlerde kullansınlar inşAllah...
Herhangi bir işi yaparken tasarım aşamasını geçerseniz gerisi kolaydır hep. Model size bırakılmışsa bir de, ne zor onu tasarlaması... Bazen beğenmeyip kaldırıyorsunuz kumaşları bir türlü başlayamıyorsunuz, neden? Aklınızda şekillendiremediğiniz için tabi... Ama takımı hazırladığınız zat-ı muhterem, bu model bu desen olsun derse, ohh! ne ala. Bu takım da kumaşını ve tasarımını da kendim yaptığım bir çalışmam. Sahibi beğendi inşAllah gelini de çok beğenir...

1 yorum:

  1. çoook güzel olmuş ellerine sağlık...
    bu arada benim pike tk ve bohça seti iptal onları anneme sattım bu arada 40 gr fazla geldi o da 20 tl denk yani ben havva ablaya borçluyum ...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails