Yeni Havlu Kenarı

Yeni Halkalı Havlu Kenarı Örnekleri
Halkalarla yapılmış bir dantel örneği daha. Ev ekonomisinine katkıda bulunmak isteyen hanımlar böyle danteller yapıp satabilirler. Hem çok zamanınızı almaz hem de harçlığınız olmuş olur, fena mı?
Düzgün iki sıra halkaları sık iğneyle örüp ortasına şekil vermişler, bir de küçük bir çiçek ortasına. Gayet şık bir havlu kenarı olmuş. Bende pikosunu kenar danteline uyumlu bir şekil vererek yaptım. Şahsen havluya da böyle şekil verildiğini görmemiştim, ilk ben mi yapıyorum ne? Bilen var mı?

7 yorum:

  1. havlu kenarı modellerin çok güzel ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Ahsen cim. İnşAllah birileri örneklerimden yararlanabiliyordur.

    YanıtlaSil
  3. vaaavvvv şahane.. sanat ruhunla her zaman ki gibi döktürmüşsün...

    YanıtlaSil
  4. Yaptığım işin hakkını veririm , evvel Allah :)

    YanıtlaSil
  5. sena hanım sarının uzerıne bır sıra daha beyaz gıdınce cok guzel oluyor ben oyle yaptım havlunun ustunede 4yaprak seklındekı motıfı 5kolu 5yapraklısısnı yaptım cok guzel oldu hatta soz bohcamda kullandım

    YanıtlaSil
  6. yaa nasıl yapılıyo bunlar açıklayabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  7. İlk sıradaki sarı halkanın yarısını sık iğne ile örerek diğer halkaya geçiyoruz. Onun da yarınısını örüp diğerine, böylece havlu boyunca devam ediyoruz. Son halkanın etrafını tam örerek, bu sefer yarım bıraktıklarımızı tamamlıyoruz. ikinci sırzda halkayı çeyrek örüp üst sıranın 1.halkasına birleştirip, çeyrek daha örüp yeni halkaya geçerek, bu sırayı da tamamlıyoruz.
    Ortasındaki modeli de aynı mantıkla ördükçe çıkıyor zaten.
    Kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails