Yatak Örtüsü Danteli

Yatak Örtüsü danteli Örnekleri
Biz hanımlar ördüğümüz, aldığımız şeylerden kızımızın çeyizine saklarız. Kızının çeyizi için on sene önce başladığı danteli, yatak örtüsü haline getireceğim. www.pikolar.blogspot.com
60 numara çapamarka ipten örülmüş, öyle tv karşısında veya ev oturmasında yapılacak gibi değil. En azından ben böyle düşünüyorum, bir dikkat dağılırsa kaldığınız yerle ilgili bayağı sıkıntı çektirir. Yatak örtüsü danteli,   şeker yastığı, kırlenti ve diğer parçaları yaklaşık 1600 gr. Yani dantelin örgü maliyeti ipi hariç 1000 TL den fazla... Böyle gelinlik gibi danteli örebiliyorsanız da ne ala...

3 yorum:

  1. doğrusu bu yatak örtüsünün modelini çok beğendim yapan sabırlıymış kıskandım valla:)...

    YanıtlaSil
  2. çoook güzel model kıskandım doğrusu...

    YanıtlaSil
  3. Evet sabırla kızına örmüş, hemde bir giyim mağazası başındayken...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails