Güzel Yastık Modelleri

Google Reklamları

En Güzel Yastık Örnekleri
Bunlar da nevresim takımının yastıkları. Yaptığım renklendirme ve piko deseni daha güzel gözüküyor. Piko deseni taca benziyor değil mi?
Küstüm yastık dikmek isteyenler buradan yararlanabilirler. Renklendirmeler ise göründüğü gibi, Kumaşları uçlarından birbirine ekleyip ters çevirip ütülüyorsunuz. Danteli yerleştirip nasıl bir şekil verecekseniz çizip pikoluyorsunuz. www.pikolar.blogspot.com. Çalıştıkça siteme de yeni bir şeyler yüklüyorum. Bir zaman sonra görsellerden aratıyorum bakalım nasıl çıkıyorlar diye, kendi yaptıklarımı başka sitelerde ve kaynaksız görüyorum. Hem de resimler ve benim yazılarım, olduğu gibi kopyalanmış.  Bu nasıl iştir anlamıyorum arkadaşlar. Anlayan varsa bana da anlatsın lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails