Dantel Örnekleri Yeni

Havlu Kenarı Danteli Örnekleri
Buradaki kenar dantelini düz olarak örerlerdi, üçgen örülünce daha güzel olmuş. Elişlerine yenilik getiriren hanımlar, çok yeteneklisiniz. Diğer arkadaşlarımda olduğu gibi benim de emeğimin başka sitelerce alınıp kendi işleriymiş gibi yayımlanması üzüyor haliyle, bende resimlere sitemin işmini ve adresini yazıyorum, bilmem ki çare olur mu?
Bu örnekte kolay ama gösterişli. Bir de yakından bakın...
İsteğe göre biraz matematikle daha küçük de yapabilirsiniz. Kurdelesine farklı şekil verebilirsiniz mesela. Gördüğünüzü değiştirin farkınız olsun. Bende de aynından var demesinler, benzeri var desinler yani... Kendi tasarımlarımda aynısını yapmamaya çalışan ben, aynı şeyleri de hiç sevmem, mümkünse değiştiririm :)

2 yorum:

  1. tam benlik bayıldım şahane...tarzımı biliyorsun:)

    YanıtlaSil
  2. Bilmezmiyim çeyizini ben hazırladım. Güle güle kullan Ayşe cim...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails