Peçete Örnekleri

Google Reklamları

Resimli Dertsiz Peçete Takımı
Dertsiz masa örtüsünden artan kumaştan yaptığım 6'lı peçete takımı. Dertsizlerinde bir çok çeşidi var. Burada kullandığım kumaş çok kaliteli ve parlak renkli.
Dertsiz kumaş dilimi sevmez, yıkandıkça atabilir. Ben dertsizlerde köşe çevirmeyi tercih ediyorum. Özellikle de böyle bir sorun olabileceğini anlatıyorum, gerisi onlara kalmış. Dertsiz kumaştan hazırladığım peçeteleri, günlük kullanabilirsiniz ve ya mutfak dolaplarınıza serebilirsiniz. www.pikolar.blogspot.com Kenarlarını sardım. Sarma kesinlikle bozulmaz, çok kullanışlıdır. Bu da peçetenin yakından görünüşü.

9 yorum:

  1. evet sarmak iyi fikir bir daha dertsiz kumaşla çalışırsam bende saracağım.bu kumaşakenar yapmak sahiden zorr..

    YanıtlaSil
  2. Karanfilnakış cım ille de sarmak gerekmez tabi, piko deseni de yapabilirsin, önemli olan köşe çevirmek. Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. dertsiz mutfak takımını kaça dikiyosunuz

    YanıtlaSil
  4. hanife bağdatlı çiçekli dertsiz kumaştan mutfak takımı diktirmek istiyorum yalnız masa örtüsünü 12 kişilik istiyorum mutfak takımı fiatını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  5. Hanife hanım, mutfak takımınızda neler olsun, kaç peçete olsun, kenarlarında desen olsun mu diye ayrıntılı yazarsanız size yardımcı olabilirim. İyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  6. 12 peçete 12 kişilik masa örtüsü buzdolabı örtüsü perdeleri uzun istiyorum farbela dertsiz kumaş çiçekli istiyorum 2adet büyük sofra bezi bu kadar fiatı nedir

    YanıtlaSil
  7. 12 peçete 12 kişilik masa örtüsü perdeler biraz uzun istiyorum farbela 2 metre 40 cm buzdolabı örtüsü 2adet sofra bezi fiatını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Düzelterek tekrar yayımlıyorum...
    çiçekli dertsiz kumaşa, kenarları köşe çevirilip pikolanmış olarak...
    12 adet peçete 38x38cm
    2 adet masa örtüsü 147x235cm
    2 adet perde 147x200 cm
    1 adet farbela 40x200cm
    1 edet buzdolabı örtüsü 60x150cm
    240TL

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails