Nevresim Takımları

Damat Bohçası için Nevresim Takımı Örnekleri
Böyle renklendirme yapmayı seviyorum. Ters renklendirme dediğim şekil verme işiyle renklerde sınırlama olmuyor. www.pikolar.blogspot.com daha değişik modellerime de bakabilirsiniz.
Çarşaf güzel çıkmış da nevresimi karanlıkta kalmış :) İyi bir fotoğrafçı değilimdir.
Nevresimi sarı Filli Akfil'den yaptım. Filli Akfil süper bir kumaş, ben özellikle tercih ediyorum. Renkleri parlak ve duru. Bağzı kumaşlar bulanık renkte oluyor ya, dikince de hiç güzel olmuyor. Türkan abla 25 senedir kullandığım akfilim var diyor. Güzel de kullandıysa kalmıştır tabi... Oğlunun damat bohçasına bir sürü de dantel örmüş.  Nevresimin yastıklarını görmüş çok beğenmişti, inşallah gelini de çok beğenir ve kıymet bilenlerden olur.
Çarşafına yine köşe kestim, sonrasında kesmesemiydim acaba diye de düşünmedim değil ama, Türkan ablaya siz beyaz istermişiniz nevresimleri deyince, "Türkan ablan moderen oldu, artık renkli istiyorum" dedi :) Tamm o zaman dedim bende... Bildiğim gibi yaptım nevresimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails