Küçük Çiçekli Havlu Kenarı Danteli

Google Reklamları

Tığ İşi Havlu Kenarı Danteli Örneği
Küçük küçük çiçeklerle yapılmış bir havlu kenarı örneği, biraz da uğraştırır bu örnek. Bazıları böylelerini çok hızlıca yapıp bitirir, tabi hızlı olmakta allah vergisi birşey. Ağır kanlı olmakta öyledir tabi ama benim tahammülüm olmayan bir durum. www.pikolar.blogspot.com  Adresimi kopyacılara karşı yazıyorum, işe yarar mı bilmem ama sınırı yok tabi, hırsıza kilit vurulmaz değil mi?
Dsantel iki renkli yapılmış, tek renk te olur da çok sade olur, bence böylesi çok güzel olmuş. Danteli havluya sık sık iğneliyorum. Önce zigzag yapıyorum zonra sarıyorum. Dantelin hemen üzerinden ya da böyle şekil vererek pikoyla da böyle süslüyorum. Değişik bir şey oluyor :)

2 yorum:

  1. bu havluya bayıldım çook güzel... bu arada bebek tk tam istediğim gibi... ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sağ ol canım. Beğendiğine sevindim.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails