Köşe Dantelli Kırlentler

Köşe Dantelli Yastık Takımı Örnekleri
Akfil ve satenle çalıştığım yastık takımı, bayağı zahmetli. Danteli akfil kumaşa sarıp altını kestim, çok değişik bir model oldu, ara danteli şeklinde yani (içerisine yeşil yastık geçirip danteli görmenizi istedim).Stenle yastığın kenarlarına path yaptım. Tek kumaşla çalışılmadığı için uğraştırdı, ama ben üşenmem uğraşırım. :)
Dantel her zaman güzel, bir çok gipür ve organze alternetifleri olmasına rağmen, dantel bir başka...Yastık takıkımı olarak ta kırlent olarakta kullanılır. Pathların içine elyaf koydum şahane birşey oldu. Sahibi dantelleri daha önce sardırmış ama beğenmeyip sökmüş. "Hayal ettiğim gibi olmuş iyi ki de sökmüşüm, harikulade olmuş" dedi, beni de onure etti sağ olsun.  Diğer kırlent modellerim için buradan faydalanabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Nasıl güzel olmuş,ellerine sağlık canım.....

    YanıtlaSil
  2. guzel olmus hakikaten; benim ara dantel takimimdan diye soylemiyorum yani. :)

    YanıtlaSil
  3. http://belguzar anne.blogspot.com27 Mart 2010 10:13

    merhaba canım ellerıne sağlık çok şık

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails