Havlu Kenarı Modelleri

Google Reklamları

Havlu Kenarı Modelleri Resimli
Havlu kenarı örnekleri yeni model olsun istenir değil mi? artık daha enteresan şeyler yapılıyor. Nasıl bir yetenektir, ne güzel üretiyorlar... Şahane! Pikolamam için öyle güzel elişleri geliyorki önüme, imreniyorum. Sitemdeki örneklere baktıysanız ne demek istediğimi anlatabilmişimdir.
  Yakından resimleme işini de ayrıca çok sevdim. umarım yararlı oluyordur. Tığ işi dantellere meraklı olanları sık sık sitemde görmek isterim doğrusu...
 Tığ işi örgüleri sevenlere güzel bir havlu kenarı örneği olacağını düşünüyorum. Beyaz ve sırma birbirlerine de çok yakışıorlar. Havlunun pikosunu da yine yaldızla yaptım. Çeyiz sandığını yavaş yavaş dolduruyoruz. :)

14 yorum:

  1. bu havluyla pikonun uyumuna bayıldım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. yorumun için çok teşekkür ederim arkadaşım.bende senin siteni ilgiyle takip ediyorum.çok zengin içiriğin var.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba arkadaşım ziyaretin ve değerli yorumun için teşekkür ederim.Her zaman beklerim.Bende iadeyi ziyaret yapıp izlemeye aldım ve blogunu dolaştım.Emeklerine sağlık çok güzel örnekler var.
    Danteli gösteren pikosudur diyorum.Sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
  4. Senacım selamlar canım,etkinliğe katılmak istemene çok sevindim.İstersen tarifini blogunda yayınla,yada istersen tarifini ve fotosunu bana gönder ben blogda senin linkini vererek yayınlayayım ve etkinliğe alayım canım.

    mutfaktakinefiskokular@gmail.com
    Sevgilerimi bırakıyorum canım.

    YanıtlaSil
  5. Model çok zarif,renklerde,yazıcıdan çıktısını aldım ama çıkaramadım modeli,çok kızdım kendime.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Kızgınlığın geçsin bir daha dene, zor değil aslında...
    Mutlaka yaparsın. :)
    Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  7. bunların tütüsünü düşünüyor sevmemeye karar veriyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Boş ver çok düşünme, kahya senin, zevk senin :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş. ELlerine sağlık.

    Renkleri çok güzel ve uyumlu olmuş.

    YanıtlaSil
  10. örnekleri çok beğendim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. havluları çok beğendim nerden ulaşabilirm bu havlulara (kenarsız)

    YanıtlaSil
  12. Adsız arkadaşım, bana ceyizciabla@yahoo.com adresimden ulaşabilirsin.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails