Havlu Kenarı Danteli Örnekleri

Google Reklamları

Güzel Havlu Kenarı Örnekleri
Tığ işi havlu kenarı örnekleri yelpazesi bayağı geniş, bu örnekte kolay ama gösterişli olanlardan.  
Örnek iki taraftan da birer eksilterek yapıldığı için, el işçiliğine de bağlı olarak bayağı büyük oluyor. İki renk kullanılması kenar dantelini göstermiş. Pikosunu yine farklı çalıştım. Havlu kenarının danteli üçgen şeklinde olduğu için, uçtaki piko şeklini de simetrik olarak üçgen yaptım. Uçlarda kulllandığım ikili piko deseninin dilimini yanlarda kullandım. Bu da benim süsleme sanatım...www.pikolar.blogspot.com Bir de yakından görmek istermisiniz.
Örnek gayet açık görünüyor. El işlerini sevenler ve örnek arayanlar için denenmesi gereken bir tasarım.

2 yorum:

  1. waaawwww çook güzel pikonun tasarımı ve dantelin uyumu şahaneee...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails