Havlu Dantelleri

Havlu Kenarı Danteli Örnekleri
  Güneş modeli havlu kenarını ben çok beğeniyorum. Kolay yapılıyormuş çok ta özel değilmiş önemli değil, ben beğeniyorum. Çok sade ve güzel. www.pikolar.blogspot.com Sitemde bir çok havlu ve kenar danteli çeşidi bulabilirsiniz.
Havlusu çok güzel işlemeli, renk uyumu yine harika. kenar pikosuna yine şekil verdim, bu da böyle olsun. Zannetmeyin ki iki hafta sonra düğün var da kızı hazırlıyorum, müstakbel dağmat ta yok... Zevk diyoruz ya o kendisi çeyizleri seviyor.

2 yorum:

  1. akadaşım eline sağlık çok güzel olmuş galiba kalıpta yapılıyor bildiğim kadarıyla allahım bahtlarını açık etsin sen çeyiz yap zamanı gelince damat adayıda olur sevgiler kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. Sahibi iğnelerden filan bahsetti ama çok ta anlamadım, bence de güzel bir örnek.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails