Halkalı Havlu Kenarı Örnekleri

Google Reklamları

Halkalı Havlu Kenarı Modelleri
İşim benim sanatım... Nasıl ki ressam, heykeltraş, müzisyen sanatlarıyla ilgili taktir görüyor, biz de çeyiz işleriyle uğraşan diğer arkadaşlarımla taktir görmek istiyoruz. Danteli öreniyle, pikolayanıyla hatta havlusunu seçeniyle tamamen sanat işi... Geçip karşımıza bunlar boş işler, biz kızlarımızı okutuyoruz veya aman bunun ütüsü de var demiyorlar mı, delirtiyorlar insanı. Bütün gün müzik dinleseniz boş iş değil de, o kadar emek verip ortaya  birşeyler çıkarmak boş. Dantel örerseniz diplomanız ne olursa olsun gördüğünüz muameleye bakın, resim yapsaydınız ne olurdu bir düşünün hele.. Populariteniz artar entel oluverirdiniz değil mi? Ne zavallı bir düşünce.  Sena Çeyiz www.pikolar.blogspot.com yaptığım iş ve sitemle gurur duyuyorum. Eminim diğer blog arkadaşlarım da benim gibi düşünüyorlardır.
Havlu kenarlarının pikosunu havlunun alt bandına yaparım ama bazende burada olduğu gibi banda yakışmayıp uca da yakışabiliyor. Kenar danteli çok güzel olmuş değil mi? Buyrun örneğini rahatlıkla çıkarabilirsiniz.
Kenar dantelinin ortası bayağı bir geniş. Halkalarla havlu kenarı yapmak hem çok kolay hem de çabuk bitiyor. Özellikle genç kızların ilk işleri halkalardan havlu kenarları olabilir. Sıkılmadan değişik şeyler üretebilirlerde... Benim de iki kızım var. Büyük kızıma boş kaldığı zaman tığ tutmayı öğretiyorum. Eli kırık olsun, incelik bilsin, birşeyler tasarlayabilsin istiyorum. Yazın şişte vereceğim eline ve haroşa öğreteceğim, küçük lifler yapsın kendine :)

2 yorum:

  1. saraylı kız6 Mayıs 2011 11:20

    çok hoşş:))) güle güle kullansın sahibi buna kıyamaz bu arada eminenin bu sonda yaptıkları özellikle gümüş turuncu ve turkuaz 25 io 30

    YanıtlaSil
  2. cok hoş görünüyolar hepside saol arkadaşım

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails